dimecres, d’agost 01, 2007

Esta noche

moto
Esta noche cuando estés durmiendo
bajaré a buscar la moto que veo cada dia aparcada junto a tu portal,
Dejaré mi pijama a flores juntos a tus pies
y me enfundaré unos pantalones oscuros y una camiseta negra.
Romperé las cadenas de la moto vieja y me subiré con ansias encima de ella.
Daré una vuelta entusiasmada hasta que la adrenalina se escape por mis poros.
Regresaré habiendo recorrido no mas de 10 kilometros
y con una acceleración cardíaca digna de un maratón.
Mis labios reflejarán una sonrisa pícara y dejaré la antigua motocicleta
justo en el lugar donde la entronré.
Subiré, me colocaré rapidamente mi pijama, te besaré en la mejilla
y todavía entusiasmada susurraré: hasta mañana.

20 comentaris:

Clint ha dit...

primer infla la roda...és un consell només ;)

m'agrada la déjà lladre de motos...

oriol ha dit...

a l'estiu queda poc per llegir pels blocs, sort que moments com els teus valen per molts d'altres...

carmncitta ha dit...

De tant en tant està bé saltar-se les regles.

muaaaaaaks

m'encanta la foto :D

Nando ha dit...

mmmmmm...gran planning, segurament si avises a qui dormi en tu, li agradarà fer una "pequeña" cursa amb tu pels carrers d'una Barcelona adormida, que tant i tant us agrada observar per la finestra...

Petons(enmoto)

Nando

Claire ha dit...

La moto bien lo vale...

Charlie ha dit...

per un moment havia llegit: -hasta que la adrenalina se escape por mis porros.

Realment estic fatal.

Dani R. ha dit...

Tot i que no quedi molt poetic, possa't el casc que hi ha molt de boig suelto,

mossèn ha dit...

el company clint té raó !!! ... per cert, vec la cadena, però no el "candao" !!! ... poc durarà la "amoto", molt poc .... salut

Anònim ha dit...

encara ni han motos de eixes ? jeje

Antígona ha dit...

A ver, a ver, Déjà con tendencias delictivas :) ... ¿no será esa moto precisamente la de la persona que duerme junto a ti?

Pero mira que has vuelto traviesa de las alemanias...

¡Un beso!

Joana ha dit...

M'agrada aquesta moto, però m'agradaria més que m'hi passegés un wapo motorista!!!

Waipu Carolina ha dit...

penso el mateix que Antigona!!! mmmmmm...no serà que...
un petó

El veí de dalt ha dit...

Guapa, guapa, la moto,...Però jo també et puc donar una volteta amb la meva Vespa!

Robertinhos ha dit...

et vec optimista...10 km amb la roda en aquest estat...màxim 10 m.

per cert, com repararas la cadena quan deixis l moto al seu lloc?

Unknown ha dit...

Que els teus llavis mai deixin de reflexar aquest somriure...

Déjà vie ha dit...

clint, sabia q algú cauria en el detall, força evident, de la roda. ;)

oriol, ooooooooooooooh q potito. Gracies.

carmcnitta, moltes gracies maca pro es q la moto s'ho val. I si!Les regles stan per saltarse-les ( a vegades).

nando, osti! el desaparesío! doncs una curseta no staria gens malament, ara, q estic segura q el q dorm al meu costat preferira descançar mentre faig entremeliadures. O no...

claire, es xula, eh!

charlie, charlie, charlie, els porros si q son dolents pq llavors els veus per tot areu. ;)

dani. r, quin em tries?

mossèn, la moto durarà el q la imaginació vulgui.

eldamar, al berlin de l'est si. :P
es una Simson Schwalbe.

antígona, es el verano y el tiempo libre que me obliga a buscar pequeñas travesuras a las q mantenerme viva. mmmm diria q el q durme a mi lado tiene una moto muuuuucho mas heavy.

joana, mirala ella. Doncs no, prefereixo q aun ja hagi fet els meus 10 km a tota velocitat i el vent m'hagi fet sentir la nit, llavor, potser i nomes potser jo deixare q un guapo acompanyant m'agafi per la cintura i li faci una volteta.

waipu carolina, a lo mejor es que...

el veí de dalt, accepto!

robertinhos, ai ai ai el senyor del detalls torracollons. Pensava q la roda me la inflaries tu i la cadena, no en tenies una pel garatge de vella? :P

tonto rotondo, per aixó podem brindar aksta nit!

Antoni Esteve ha dit...

Una malifeta que puja l'adrenalina, afegint-li l'adrenalina de circular amb moto...vas poder dormir desprès?
una abraçada!

Jo Mateixa ha dit...

No corris gaire eh nena, que no està l'horno pa bollos.

També podries haver posat una foto teva amb el pijama ;-), tot i que la moto es maca (una mica antiga no???)

Petonets!!!!!!!

Anònim ha dit...

i podries tornar a dormir?

després de tanta agitació jo estaria amb els ulls com plats fins l'endemà!

(q xula la moto!)

Déjà vie ha dit...

antoni, la veritat es q no podia dormir amb els ulls oberts sentia la respiració calmada del qui dorm al meu costat i poc a poc vaig agafar el son. ;)

jo mateixa, antiga i amb gracia, no? q es del q es tracta. Jo amb pijama... vols dir q no sta millor la foto d la moto... ptonets reina.

esteve, i aixi es com vaig estar jo una bona estona. Amb el cor palpitant i les cames tremolant tot i star stiradeta al llit intentant calmarse sota els llençols blancs. ;)