dilluns, d’agost 06, 2007

Agua fría

baño

Anoche me bañé en un agua oscura, agua fría.
Sin pensarlo demasiado me levante de la arena y de un salto
me introduje en esas aguas misteriosas.
Me seguiste lentamente mientras observabas mi figura desaparecer bajo la noche.

Sin estrellas, ni luna, sin romanticismos que acompañasen nuestros cuerpos
me abrazaste por la cintura y yo sin dudarlo rodee tu cuerpo con mis piernas.
La piel de gallina y olas que nos hacían danzar al son del ritmo marino.
Corrientes que se filtran por rincones no explorados de unos cuerpos jóvenes y deseosos.

Placeres que solo pueden ser disfrutados una noche de verano unidos tu, yo y el mar.

27 comentaris:

Anònim ha dit...

Un banyet a la llum de la lluna sempre s¡ho val, la veritat es que si...tot i que el romanticisme sempre ve, no em crec que amb tot el que expliques no n'hi hagi ni una guspireta...res, molts petonassos...

Petons(consaboramar)

nando

Anònim ha dit...

no vegis si et cuides, eh! (i et cuiden)

ho deus estar passant fatal, pobreta! xDDD

i mentres, els pobres mortals morim, un xic m

Anònim ha dit...

I mentres, els pobres mortals morim, un xic més -si s'escau la possibilitat- a Barcelona-Xafogosa (per cert, quina merda el Saffari x windows, se't menja part de l'escrit!!!!)

petons,

GIRÀTOMIC

Joana ha dit...

N'hi que sigui un cop a l'estiu...banyar-se al mar, de nit, i ben acompanyada és un dels plaers que no cal deixar-los passar... Mmmmm, només de pensar-hi!
;)

Robertinhos ha dit...

i pensar que jo estava ahir a una platja i tu estaves tenint aquesta experiencia vet a saber a quin mar...

oriol ha dit...

sort, sort que amb el viatget a berlín ja en vas tenir prou! segueix escrivint perquè em fa falta la dosi d'històries tan ben escrites!

la part de banyar-te a la nit, de cames que envolten cossos etc, ja les parlarem, jajajaj!

Siau!

mossèn ha dit...

ara que ho dieu ... vaig a omplir-me la banyera ... salut

Chasky ha dit...

Jolines que morbazo.

Anònim ha dit...

el mar té aquest magnetisme, oi?

o no és el mar? ;)

Charlie ha dit...

mira! és un polvo pendent!

Déjà vie ha dit...

nando, m'agraden les guspiretes...

giratomic, akst bany va ser justament a la Barcelona xafogosa d la q parles, la barceloneta concrtament. I treu encant?

joana, q no s'acabi l'estiu sns un d'akests. ;)

robertinhos, potser em vas veure i no t'hi vas fixar...

oriol, el teus comentaris, com sempre, uns regals per les orelles q akestes alçades no puc rebutjar q fa falta na mica d sucre. ;)

mossèn, q vagi d gust!

chasky, t gustó?

esteve, jejejjee hi ha magnetisme a l'aire si mes no, i al mar tb tu!

charlie, tant com sempre. ;)

Charlie ha dit...

tant què? :P

Jo Mateixa ha dit...

Ara si que veig que estas tonteta total o poder es que estàs...enamorada????, aixxxxx, l'amor!!!!!!!!!!! :-)

PD: Lo de tonteta ho deia per el comentari tant fervent que em vas fer al bloc per lo del piset :-)

Petons bonica i que gaudeixis de molts banys amb al mar i ben acompanyada ;-)

Deric ha dit...

quan d'erotisme es respira pels blogs aquest estiu!

MaRiNa ha dit...

aii es q a mi les aigues fosqes i desconegudes em fan una miqeta de por. clar q en bona companyia.. doncs no m'ho pensaria tant!

Anònim ha dit...

Fa molt poquet vaic disfrutar d'aquet plaer, i no havian estel havia sol i t'asseguro que sempre el recordare.

Déjà vie ha dit...

charlie, se m'escapen les paraules i tot! tant fi, volia dir.

jo mateixa, calla calla dona quines coses a dir. :P

déric, aixó sembla, no?

marina, no et pensis q jo procurava no posar els peus a terra eh. :P

striper, hi ha plaers q no tenen moment dl dia fixe. Tot i q prova-ho d nit, es diferent!

carmncitta ha dit...

Así empieza la peli de tiburón no? por eso nunca lo he hecho, me da miedito xDDDDDDDDD

Abogadaenbcn ha dit...

Vinga va, avui mateix li dic al meu xicot que fem un banyet al mar de nit, però fins el 28 no tenim lluna plena, que ho tinc controlat. Millor així ningú ens veu.

bellosoli ha dit...

banyar-se amb la parella de nit... pinta molt be! Sempre i quan no hi hagi meduses!!! (a veure qui és el guapo que les veu de nit...)

Anònim ha dit...

o algun pop..aquests si que son perillosos..tanta pata...

Xupasangre ha dit...

Tambe mola a la teva piscina el vespre. Sols, els dos, amb els llavis junts.

Anònim ha dit...

Coi Déjà, que sensual, que mariner i que de tot!!!!
al agua patos!!!!

Antígona ha dit...

Pero qué veranito te estás pasando niña. A ver, ¿qué más cosas te guardas bajo la manga para ponernos a los demás verdes de envidia? :P

Que nooooo..., que es broma, que es un placer, como siempre, leerte tan acuática y sensual ;)

¡Un beso!

Déjà vie ha dit...

carmncitta, pos no se me habia pasado por la cabeza. Empieza asi? nunca la he querido ver, puede q para no dejar d darme esos bañitos nocturnos. ;)

abogada, q b! proposa, proposa, segur q li encantara! jo volia q fos ben fosc pero la veritat es q han posat unes faroles q a part d contaminar luminicament, costa trobar discreció...aixi q controlem els passejos d la lluna, eh!

bellosoli, amb les temperatures tan bones d'akest any, no he vist cap medusa aixi q rai!

anonim, aixo si! ais amb els pops...

xupasangre, tens piscinaaaaaaaa!!! m'agrada la idea, m'agrada. ;)

cafeambllet, jajajaja que tot, ben dit! al agua patooooooooooooos. :P

antígona, wapa! mas q wapa! q t echo en falta cuando no stas! va si seguro q tu tambien tienes un montón d historietas en tu tercer cajón del escritorio. No disimules... Pq me gustara tanto el agua? bsitos.

Metamorfosi ha dit...

Ei, Déjà, que intentava deixar-te un comentari al post de dalt (al següet) però no em deixa!

Volia dir-te que, mentre les opcions per trobar el collaret siguin casa teva i casa seva, no serà cap problema! ;)

Petons!

Berenice ha dit...

Ai, marranúcius...

a mi, l'aigua fosca, me fa por..
si fins i tot a la platja de la concha, a donosti, amb el reflexe de llums tintinejant, cridan-te al bany nocturn... no vaig ser capaç. és posar un dit dins l'aigua i estrémer-se (h?) pertot arreu de l'angúnia que em fa no veure on me fico...

però clar, si tens entrecuixos, cames i braços amb els que entortolligar-te.. un s'ho repensa ;)

besets