dilluns, de desembre 01, 2008

Ciutats

_MG_7233

Les ciutats totes tenen un color que les diferencia de les altres
tenen una olor especial
i un moviment caracteristic.
Les ciutat semblen solides, inmobils
però trapelles ens enganyen i quan ens descuidem
es tornen mogudes, rapides, vives.
En realitat son elles les que ens miren quan apareixem per primer cop
ens acullen fredes, a vegades, amigables d'altres
i deixen que poc a poc ens fem pas dins del seu esquelet de pedra.
Saben que tenen parts mes estimades, part mes amagades i parts per descubrir.


Quina és la teva ciutat preferida? ( jo acabo de ser a Roma, sense paraules...)

15 comentaris:

Rita ha dit...

Qualsevol ciutat italiana! Tenen uns colors i unes olors i un glamour, però a l'hora un punt descarat, barroer, cridaner... que m'encanten!!!

Roma és molt especial, però Florència també, i Venècia i Milà i Bolonia i Ferrara i Nàpols i... Per no parlar de Sicília... Ais com m'agrada Itàlia!
Aprofita per voltar-hi molt ara que hi ets!!
Petons, maca!

Sergi ha dit...

Roma em va encantar, ho he de reconèixer, però massa caòtica per mi. No n'hi ha cap que es pugui comparar amb Barcelona, però si me'n fas triar una altra, diré Munic.

òscar ha dit...

florència i siena, sens dubte

Clint ha dit...

espero no haver-la trobat encara!

Striper ha dit...

Paris em va fascinar,Barcelona si la visito amb calma encara ho fa.

Eli ha dit...

Per mi sens dubte: Venecia!!!!
M'agradaria tornar-hi un cop més... Ara que s'ha inundat de nou... aixxxxx!!!! Quina passada!!!!
;-D

Però sempre hi ha un raconet nou, que ens enlluerna!!! Que en siguin molts!!!

Núr ha dit...

Déjà, m'encanta la foto, amb el fanal i el campanar! ooooh!!!

I l'escrit trobo que és preciós! No sabria dir-te quina és la meva ciutat preferida... Quan vaig ser a Berlín senzillament em va encantar, la vaig trobar fabulosa i crec que és una ciutat que caldria conèixer a cada estació, a cada gran festa, i també en els dies corrents. Prò també m'agrada molt Tarragona, la meva ciutat, i alguns llocs de Barcelona.

Crec que en general m'han agradat totes les ciutats on he estat, cadascuna a la seva manera. També crec que sovint el fet que t'agradi o no una ciutat va lligat al teu estat, oi? De vegades pots necessitar una cosa més tranquil·la, de vegades una cosa més gran i viva... :)

Petons i somriures, bunika!

Antoni Esteve ha dit...

Barcelona, però això de moment, encara he de viure molt món. Paris sempre serà una ciutat especial.

Déjà vie ha dit...

Rita, estas super enamorada d'italia. M'encanta!!!

xexu, caos? itlia? noooooo! jajajaja Munich, molt cuca la ciutat hi vaig star fara 2 estius pero cert com a Barcelona pokes, pokes...

òscar, son tant diferents q no les podria comparar!!

Clint, bon plantejament!

Striper, a mi Barcelona sempre m'encisa, Paris li he d tornar a pillar el truqui, la vaig desgastar massa...

Eli, oooh venecia, la ciutat dels canals!! akst any hi anire per carnavals, ja vaig preparant el "machete".

Nur, gracies preciosa!! estic completament d'accord que l'estat d'anim fa variar tot!!! Tarragona fa poc hi vaig star i em va agradar molt perdrem, Berlin demana mes temps i dedicació, Barcelona...es casa meva.

Antoni, ai barcelona, barcelona...

Abogadaenbcn ha dit...

A mi l'havana em va impactar, i no per maca... Roma impressionant. I istambul...Taaanteeeessss!!!!

Barcelona, de matinada.

zel ha dit...

La meva Quebèc, sense cap dubte, després Vannes, després Girona!!!!!!!!!!!

Joana ha dit...

Edimburg, Roma, Berlin, Hamburg, París buffff
Quina enyorança!
Petons wapa! Cuida't molt!

Anònim ha dit...

PER MI,SEMPRE PARIS. DESPRES POTSER VENECIA, VIENA, BUDAPEST, MUNICH, ESTAMBUL, PERO ROMA....MIRA DEC SER UN "BITXO RARO" PERO .....AQUELL CAOS....I TANTA GENT CARCA PERO CARCA.... UF¡ JUGANT AMB BCN.

Núr ha dit...

És que com Tarragona no n'hi ha cap! I Berlín... tens raó!!! Barcelona? M'ha costat, prò a poc a poc sembla que sí! :)

dut-durut!

Berenice ha dit...

després de ser a Xile tant de temps, London i París em van semblar increibles. London per perdre-m'hi, molt, moltíssim, pels afores sobretot. París potser per viure-hi? qui sap si aviat...
Però el que podràs constatar aviat, i el que tothom està d'acord amb mi, és que quan ets fora i tornes a Barcelona, te'n adones de lo increible que és aquesta nostra ciutat :)

bentornada... quan arribis, que és ja!

muak