dilluns, de novembre 19, 2007

Positividad

Hoy leía una revista y entre "esto no me interesa", "esto no es demasiado riguroso" y "a ver que dice este articulo" encontré algo.
Os propongo un juego para hacer un refuerzo positivo. En principio se tiene que hacer con tu nombre y de cada letra encontrar palabras positivas que puedan estar ligados a nosotros.
Por si no me habeis entendido bien (q hoy estoy espesilla) mirad:


D de divertida, dolça, dormilega, delicada, diàfana, ditxaraxera, diferent, distreta, déjà, duende, doncella, dona

É de emotiva, écouter, esfuerzo, especial, efusiva, expresiva, enérgica, entremeliada, espectacular, ejacular

J juganera, jovial, jocosa, jocs, jove, junts,

À aura, alé, alegre, astuta, amoureuse, amigable, abstracte, amiga, amable, amor, ardida, aplaudiment, afable, apassionada


V visitar, ver, vida, vigoureuse, vitalista, vibrant, viatgera, vital, visiós, valenta

I il·lusionar, imagination, imprevisible, inteligent, il·lusionista, ingeniosa, increïble, insòlit, il·lusió

E escritora, eclipse, espiral, edificant, espesilla, entranyable, estupenda, excitant, entretinguda, estiu, encantadora, encegador, entusiasme


Haiku:
Dos Extranys Juguen Amagats. Volen Infinits Efímiers.
Davant El Judici Amarg, Vull Il·lusió Eterna.


Ya veis como funciona, ¿no? Venga ayudadme que hoy no tengo muchas luces y quiero llenarlo de positividad. Todos los adjetivos que pongais los iré colocando aqui sean en el idioma que sean. ¡Animaos!

No es un meme pero se puede apuntar quien quiera a hacerlo, serà divertido pensar en los adjetivos de cada uno de vuestros nombre.

Gracies a: Trillina, Esteve, Carmncitta, Terra, Robertinhos, Clint, Azri3l,Spazzolino Blu, Jordi Casanovas, Albert, Vier, Rosa, Duschgel, Boira

33 comentaris:

Unknown ha dit...

D, de delicada
E, d'especial
J, de jovial
A de amigable

V de vitalista
I d'imprevisible
E d'espiral

Aixi, sense pensar-hi massa, és el que m'ha sortit ;)

De quina revista ha sortit l'article? És diveritit!

Boira ha dit...

B bonic, buscar, bosc, boira (és clar...) ;)
O oportunitat, obrir, ordre,
I impulsiva, impressionable, imaginativa, il·lusió
R rossa, rosa, riure, rialla,
A amor, alegria, amistosa,

Boira ha dit...

jajajaj, hem creuat comentari!! ;p

Charlie ha dit...

amb tres idiomes?? així qualsevol! :PP

Anònim ha dit...

A Afable,Apasionado
L Lujurioso( En el buen sentido ):P
B Benévolo
E Entusiasta
R Reflexivo
T Tolerante

Terra ha dit...

Què xulo!
T tranquila,tolerant,tossuda, tap de bassa :D
E expressiva, emotiva, especial(diuen..)
R raonable, rossa, riure!
R refiar-se, responsable
A apassionada, amorosa, amigable

Fet!! :)

MaRiNa ha dit...

M mimosa,madura,mocosa, meravellosa
A airada,allargada,apassionada
R riallera, responsable
I intel·ligent, impacient, impetuosa
N naïve, ninfómana (nooo questa es
broma)
A adjectivable xD

Anònim ha dit...

no sé si ho he entés bé... crec q és sobre el teu de nom, no?

D diàfana
E efusiva
J jocosa
A abstracta
V vibrant
I inteligent
E edificant

no saps el q m'ha costat... (em penso q t'he fet un pèl massa la pilota...) ;)

carmncitta ha dit...

E d'entranyable

Striper ha dit...

S sociable
T taranbana
R refiar
I imprebisible
P pandereto
E estupendo
R riau riau

Terra ha dit...

Ui, se m'ha anat l'olla! Era del teu nom oi?
D divertida
É expressiva
J jocs
À alegre
V vitalista
I imaginació
E espesilla (tu ho has dit! ;))

Em sembla que he repetit paraules...

Déjà vie ha dit...

Visca l'anarquia!
veig q aki hi hagut de tot...m'agrda ;)

trillina, sense pensar-hi massa? genial! la revista Psycologies. es el primer cop q la comprava, vaig pensar q potser era dl meu ram...encara no ho tinc clar. Divertit? si!

Boira, Brebatge, Olorosa, Inpiracií, Riallera, Armoniosa.

charlie, i tu? en quin dius q l'has fet? :P

albert, Astuto, Libre, Bondadoso, Emotivo, Risueño, Talisman.

terra, Tranquila, entusiasta, Romantica, Ricola( aixo no val no):P, Armoniosa.

Marina, Misteriosa, aguda, Responsable, imaginativa, Nineta, Amorosa.

esteve, ho has entés be! pro crec q tothom s'ha apuntat al reforç positiu. Una mika massa d pilota? nah! XDDDD ( no m'extrany a t'hagi costat adjectius molt...cultes)

carmncitta, ooooooooooooooooh! wapa.

striper, Salerós, Trobador, Ra deu del sol, ingenios, Pecaminos, emblematic, Romantic.

terra, jajajajaja gracies wapa! aqui qualsevol comentari esta be pero el q jo proposava si, era el meu nom. :P ja es nota q stava espesilla ja...

Robertinhos ha dit...

en perfecte català

Ditxaraxera
Enérgica
Jove
Àmiga

Vital
Il·lusionista
Excitant

Clint ha dit...

Diferent
Entremailada
Jove
Amable

Viatgera
Intel.ligent
Estupenda

Charlie ha dit...

li demanaré hora a la meva dona i te'l faré en 7!!! :P

David ha dit...

ui quina mandra això és com els acrosticos del brain trainung que em treuen de polleguera... xD

Distreta
Expressiva
Juganera
Astuta

Vital
Ingeniosa
Entretinguda

I el meu seria...

Amable
Z... tocat els collons...
Rialler
Impulsiu
Extrovertit
Locu xD

Xupasangre ha dit...

Menjar
Especial
Guant
Antes

Friki
Respaldant
Informatica
Krispi
Interplanetari

No me s'acudia res.

Robertinhos ha dit...

hey, jo vull el meu!

El veí de dalt ha dit...

E esmaperdut
L licantròpic

v vigatà
E entel.lèric
Í iconoclasta

D ditiràmbic
E encreuat

D distròpic
A ambivalent
L lipsomàtic
T tel.lúric

Ja no sé ni qui sóc...

Anònim ha dit...

D DEJÀ
E ESPECIAL
J JUNTS
A AMOR

V VIDA
I INCREÏBLE
E ESTIU

Spazzolino Blu!

Jordi Casanovas ha dit...

A mi m'ha sortit un haiku (amb permís dels que fan haikus de veritat)

Dos estranys juguen amagats.
Volen infinits efímers.

estrip ha dit...

E stirat
S erè
T remolós
R ebel
I ndomable
P ecador

Anònim ha dit...

D Duende
E Espectacular
J Jovial
A Ardida

V Vital
I Inteligente
E Encantadora

Déjà vie ha dit...

robertinhos, m'agrada! i faig el teu q veig q me l'has demanat.
Romantic, oh!, bondados, encantador, rialler, tolerant, imaginatiu, nostalgic, humil, or, sincer.

clint, he vist les teves sabates a l'entrada...

charlie, et prenc la paraula.

azri3l, m'agrada aixo d loku!

xupasangre, friki és lo teu! :P

el veí de dalt, com sempre tan grandiloqüent.

raspall: riures, amor, sinceritat, paciencia, alé, lligams...

jordi, quina sorpresa!! m'ha encantat el teu haiku.

estrip, els teus es poden llegir tots seguits i semblen una frase.

albert, has tornat!! deu ni do encara n'has trobat de no repetits!!

Vier ha dit...

Ala, la idea és molt bona!

Davant El Judici Amarg, Vull Il·lusió Eterna

Què vol dir, això de Haiku?

rosa ha dit...

D.doncella
E.ejacular
J.jocós
A.aplaudiment
V.Viciós
I.insòlit
E.encegador.

au aqui els tens.

Anònim ha dit...

No encuentro la g de Guapa pero también vale ¿No?

Jordi Casanovas ha dit...

Vier, un haiku és un poema japonès de tres versos que segueix estrictes normes poètiques orientals. Normalment es troba integrat en una composició en prosa. Matsuo Bashô (Ueno, 1644-1694) va ser un destacat escriptor de haikus.

Li vaig dir haiku al que havia fet per ser curt, no per què realment ho fos.

Déjà vie ha dit...

vier, em sembla q amb la resposta q tens mes avall millor q calli. Gracies pel teu haiku, m'agrada!
(vers d'origen japones, curt, molt curt)

rosa, com no, molt sexual. m'encanta!

miel, estrujate un pokitin la cabeza, enga... aunq va por el piropillo a lo mejor t perdono. :P

jordi, res a afegir.

BACCD ha dit...

Faig una barreja: Dona Emotiva, Juganera i Afable plena de Vida, Il·lusió i Entusiasme

Ja ho sé, ja sé que arribo tard!

Boira ha dit...

D divertida
E emotiva
J juganera
A apassionada

V valenta
I increible
E especial

I aquest per a tu! Molts petonets i bon cap de setmana!

Robertinhos ha dit...

nena, m'has fet caure la llagrimeta!

sergisonic ha dit...

D dona
E escriure
J jingle
A aportodas

V veure
I imaginació
E escriure-again