dimecres, de novembre 07, 2007

nieve y arena

snow

Mi piel, ahora, es como la arena de la playa en invierno.
Suave, dulce, sin ninguna abrupta pisada, intacta.
Cualquier huella del pasado fue borrada por el sabio oleaje.

Jamás en mi mente podrá entrar, de todas formas,
Aunque quisiera la salada mar para borrar los recuerdos.
Ni los más antiguos ni los de anteayer.

Todavía hoy, mis labios son como la primera nevada de la temporada,
Inmaculado manto al que nadie osa molestar.
Brillante y sereno luce la belleza del inexplorado.
Ya no existe rastro de esquíes, trineos o quien fuese que pasara por ahí.
Porque hoy es la primera vez que nieva.

Y ni nieve ni mar pueden eliminar rastros
En las ideas, en los pensamientos, en los sueños, en los proyectos.
Es allí, ahora, tu lugar,
Pero no en mi piel y no en mis labios.

(Hasta que vuelvas)

23 comentaris:

carmncitta ha dit...

Que foto, es preciosa, casi puedo tocar esa nieve, fina, suave, 'virgen'...

muaaaks

carmncitta ha dit...

que foto y que texto :D

Terra ha dit...

Intactes...Preciós relat, poesia... :)

Anònim ha dit...

Simplemente precioso...

aunque tengo una pregunta de este texto que pronto te formularé.


un beso

Uribetty ha dit...

La foto és molt maca igual que el text!
Un petó.

Striper ha dit...

Ostres molt maco, lo del parentesis em despista

Claire ha dit...

Me ha encantado el texto, y tienes razón, las huellas del corazón esas son las más dificiles de borrar..

Antoni Esteve ha dit...

Molt inténs, desperta les ganes de tocar aquesta neu, aquesta sorra.
Però això sol es el que hi ha al damunt, a sota sempre queden marques, oi?

ptns.

Joana ha dit...

mmmmmmmmmmmmmmm!

Què t'anava a dir ha dit...

Un bocíd e poesia a la xarxa.

Robertinhos ha dit...

mmmm, acabes de fondre la neu de la foto amb les teves paraules

un petonàs

PD: el cafè...sempre que vulguis. Pots portar el raspall de dents, si vols

Xupasangre ha dit...

l'altre dia no m'anava be posar comentaris!!


Crec que era una especia de conte sobre neu gelada i que es transformava de colors i sasemblava a la meva germana i caminava per alla on volia llegir el llibre pero no tenia lletres i volia sentir que era viva i no trobava el joc que volia i ..

que em mata la comprovacio de les paraules--

Déjà vie ha dit...

carmncitta, pos la cogi d internet la foto pero, si, da gusto verla.

terra, gracies maca.

albert, ui q miedo...

uribetty, m'alegro q t'agradi.

striper, si nomes es lo dl parentesi rai! ;)

claire, inborrables las dl corazón.

antoni, que bé q ho saps!

joana, :)

miquel casellas, un bocinet mes.

robertinhos, tanta força tenia el text?

xupasangre, a vegades passa i les comrpobacions son fatals, es el q et fa escriure aixi? :P

Unknown ha dit...

M'ha encantat la comparació de la teva pell amb la sorra de la platja d'hivern. Si! Molt bonica!

BACCD ha dit...

Me ha gustado mucho la similitud entre la arena y la nieve, que, como en esta foto, puede resultar tan cálida como la arena. Como la piel.

Sin duda, los grabados se quedan en el corazón y en la mente, donde se puede volver permanente la presencia de una persona, de un recuerdo, de un sentimiento.

Un escrito lleno de ternura.

Waipu Carolina ha dit...

Qué romántico chamita!
Me encanta el texto y la foto! eres uan artista!

Anònim ha dit...

Quin escrit més bonic, Déjà!!!!!
i la foto molt bona!!!

oriol ha dit...

Maquissim Deja!!
immaculada i sense rastres, esperant, segura, que de nou, algú deixarà petjada...perquè així de maca és la vida, no?

un petó!

mossèn ha dit...

hi vec una ànima en pena ... mama por !!! ... salut

Boira ha dit...

Preciós. Fins que torni...Espero estiguis bé.

Petons.

Déjà vie ha dit...

trillina, gracies, és com la platja que la gent no recorda que hi és fins l'estiu.

duschgel, nieve calida... me gusta!

carolina, gracias wapa. :)

cafeambllet, la foto és xulissima a veure si un dia m'escapo al pirineu i faig alguna com akesta. :P

oriol, sempre maca, per a tu, la vida...es clar...

mossèn, deu ni do el que hi veus!

Boira, gracies reina, tot bé, tot seguint el curs que ha de seguir...

Anònim ha dit...

...pq em toques sempre la fibra...pq em toques sempre el puntet aquell tant guai...pq em saps tocar tan fons...pq ets com la sicatriu que estimo tant...la meva...aquella que nit rere nit resseguiem amb ganes, amb sentit...aquella que jo tb porto dintre...pq ara el teu lloc també esta en els pensaments, les ideees i el record que em queda d'una de les personetes mes meravelloses del món...per tu, que ets ella...la meva reineta...

avui no firmo...perque pots imaginar qui soc...potser el teu chiqui...guapa...

Unknown ha dit...

qualitat més aviat