dijous, de setembre 14, 2006

Desodorantes

deo

Ayer estava yo mirando la composición de los desodorantes, buscando alguno que no llevara aluminio, que dicen que es malo, y me encontré con lo siguiente:

Precaución:recipiente a presion. Protejase de los rayos solares y evitese exponerlo a temperaturas superiores a 50ºC. No pefonrar ni quemar, incluso despues de usado. No vaporizar hacia una llama o un cuerpo incandescente. Mantengase alejado de cualquier fuente de ignición. NO FUMAR. Mantengase fuera del alcance de los niños.

No pretendia hacer ninguna de las cosas que aqui se nombra, incluso algunas me parecen inverosímiles... pero fumarme el desodorante?!!
Oye tu! a lo mejor se pillan unos colocones olor a kiwi que te flipas pero ya te digo yo, q no voy a intentarlo.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Poder son coses que han de posar obligatòriament. Ja saps que diuen "Toda precaución es poca"!

carmncitta ha dit...

el que jo utilitzo té alumini :( no en tenia idea...
només coneixia allò de les torrades cremades, allò negre es cancerígen.

carmncitta ha dit...

per cert m'agrada el canvi de look del blog ;)

Déjà vie ha dit...

Inewmon, potser si pro realment q primer s'ho llegeixin no? a veure si té sentit.

Carmncitta, doncs diuen ( no esta demostrat) q l'alumini tb es cancerigen i el problema es q quasi tots en porten. Els q tenen alcohol no, però.
Gracieeees x lo dl nou look, m'he emocionat na mica amb els colors xo wenu. Ja et trobava a faltar x aki.

Joan Marc ha dit...

Jajajajja no fumar!! no seria millor posar no inhalar? xDD

Berenice ha dit...

jajajajajja
si hem de mirar totes aquestes coses.. cap dona hauria d'usar tampax, ni podriem usar el microones, ni un milió (o més, segurament) de coses que utilitzem diàriament..
suposo que la cosa està en mirar-s'hi una mica en algunes coses, però no es pot anar amb la paranoia al super, amb la mega llista de tot lo cancerígen.. sobretot, perquè no trobariem què dur-nos a la boca, sense menjar res transgènic ni precuinat etc.etc. :)

a mi em sorpren també lo de no perforar.. qui tindria la santa idea de perforar un déo?
això sona a aquell mail que corria per internet que deia, d'una motoserra: "no dejar al alcance de los niños ni de las mascotas".. :s
quines mascotes deuen tenir els americanos.... xD

Déjà vie ha dit...

Joan Marc, de fet, sí seria molt mes llogic dir no inhalar q no fumar
pro... qui deu escriure les precausions d'un desodorant.

Kena xe, potser no ho podem controlar tot, pro mentre pugui evitar utilitzar alguna cosa q sigui contraproduent i no em suposi un gran esforç, ho faré.
Lo d perforar tb té la gracia pq a veure siguem sincers si estas aburrit i no saps q fer, es en el primer q penses. Vaig a perforar un parell d desodorants.

Berenice ha dit...

bueno, lo he hecho: ir a la farmacia y decir: "por favor, un desodorante.. que no contenga aluminio?"
Era para filmarlo
De esas farmacias pijas que lo tienen todo por marcas, a marca por estanteria.. el pobre chico buscaba el desodorante, leía (suerte que está en la A !!) y decía bah, este también.. miraba la siguiente estantería.. y así como diez minutos. Al final ha encontrado dos marcas, una en envase de cristal (poco practico para el bolso) y otro en roll on, disponible en "hoja de té" (que además era fungicida.. ecs) y "aloe vera" (yumi.. y para pieles sensibles).
La friolera de 8.50 €uros!!
Creo que seguiré con el aluminio, aunque acabe convertida en androide.. es jodido, pero también sale hiper caro, mirar todas estas cosas cancerígenasenpotencia!

petons

Déjà vie ha dit...

Kena xe, jajajajaja eso sí q no me lo esperava! Xikilla en los supers tb venden desodorantes sin aluminio, cuesta un poco mas encontrarlos pero no son tan caros. Tengo entendido q para mujeres hay poquillos q no lleven Alum pero yo ahora stoy utilizando uno d heno de Pravia y sino Axe o Williams son las marcas mas conocidas que en segun el tipo de envase no lo utilizan; para hombres eso sí. Una truqui sencillo es que los que llevan alcohol no sulen llevar aluminio. Antes esta classe magistral me retiro.
Ptunitus.

Berenice ha dit...

ok, profe :P
de todos modos, espero q el de aloe vera me dure! XD