diumenge, de juny 13, 2010

Comentari-resposta post anterior

mare meva que tinc un blog!!!

he estat tant ocupada q ni me'n he enrecordat! (be...algun moment si).
Kina ilu veure mes comentaris, pobrets meus us starieu florint si m'estiguessiu esperant. Es q sabeu? dimecres acabo (esperem) el meu ultim examen de la carrera!!! iujuju!!
I sclaru estic en un cumul de coses bones, bones i bones pro que no em deixen respirar. A més no tinc internet a casa. Va, q us faig 5 centims dls meus canvis vitals (els vull compartir amb vosaltres).

- Acabo la carrera (menys les practiques), seré psicologa!!
- Començo una col·laboració amb la UB en un hospital.
- M'INDEPENDITZO!!! Tinc unes ganes boges d posarme a pintar parets, tu! i colar-ho tot al meu gust i comprar cosetes, i posar plantetes i fer coctels a la meva terrasseta.

A partir de setembre:
- Fare les practiques, per fi veure pacients/cliente, gente, humans i no llibres!!!
- Fare un postgrau.

:) soc molt feliç ara mateix, aprofitaré el moment pq mai se sap q hay a la vuelta de la esquina. Espero tornar aviat i seguir els vostres blogs.

Petonassos, us estima. Déjà vie

22 comentaris:

Clara ha dit...

Ei! Moltíssimes felicitats per la carrera!!! Una futura psicòloga.. uiui! jaja! I això d'independitzar-se.. a partir del setembre, a veure si jo tinc sort i també puc fer-ho! Ojalà!


Un petonàs!

Sergi ha dit...

És bo de saber que la teva absència només respon a coses bones, així que em quedo més tranquil. Aprofita bé el temps, però sobretot posa't internet a casa ara que serà teva. On s'és vist viure sense?? Passa per aquí algun dia a dir-nos alguna coseta, dona.

Abogadaenbcn ha dit...

Enhorabona!!!!!!!!!!

Ada ha dit...

Felicitats per tots aquests canvis!! Que els disfrutes!!

rits ha dit...

moltes felicitats pels canvis i endavant!!!! sonen molt bé!!!

Anònim ha dit...

APA ENDAVANT¡¡¡¡¡PERO TREPITJANT DE PEUS ATERRA,COMPTE AMB LA TARJETA DE CREDIT....ES BROMA.
JUGANT AMB BCN.

Striper ha dit...

Et trobem a faltar i jo també t'esperem. Peto.

Home Ocell ha dit...

Ups !! Genials noticies. Magnífica manera de superar aquella neurosis transitòria anomenada emancipació que et va provocar l'estada a italia. :) M'apunto a un dels còctels, si pot ser amb una pomada. Jo portaré el Xoriguer !!

Clint ha dit...

Em demano hora! Vull teràpia de còctel a la terrasseta!

Núr ha dit...

Nina, quina il·lusió llegir-te després de tant de temps i de manera tan i tan positiva! Enhorabona per la ben-aviat-completa-llicenciatura! Una altra psicòloga per aquest món ple de bojos i tarats que tenim! :S Quina casualitat, perquè és el que va estudiar la meva germana, la que et vaig comentar que havia estat a Firenze! ooooooh!!!! :D
Gaudeix moltíssim de les pràctiques, perquè són una manera genial de veure la realitat de la teva feina! I endavant amb el postgrau!

Nosaltres ja saps que continuem per aquí, i que també t'enyorem moltíssim!
Pitonets, bunika!

El veí de dalt ha dit...

El Clint i jo podem compartir teràpia i serà més econòmic?
Felicitats!

Déjà vie ha dit...

deu meu 11 comentaris??? pro q esteu bojos!!! dec tenir la memoria retrograda bastant tocada pq..dic WAPOS!!! se'm en va la olla...

Clara, gracies wapa!! si tu!! una psicologa mes pro no una qualsevol. jeje i tu s car q tindras sort t'envio energies positives dsd la biblio!!

Xexu, ai xexu, estimat, ni internet desde fa 3 mesos, ni tele, ni telefon. K? como se te queda el cuerpo? Recomanadissim!! ara aixo si, ferse novio tb va b. :P
m pasaré mes sovint si q no recordava lo encantadorissim q sou. XDDDD em ric sola.

Abogada, gracies wapa! i tu? com va tot?

Ada, gracies sisi a gaudir q mai se sap com bufara e vent dema!!

rits, endavant, sempre endavant!! ;)

Jugant amb bcn, smpre em pica la curiositat amb tu, culluneru!!
si q tens raó q no estic gaire d peus a terra, pro saps q? m'es igual!!! :P i si la tarjeta ai pobreta com patira, pro...s el q hi ha ara. ( d nmomwent pero ja he recollit una estanteria d por ahí, eh pq vegis!)

Striper, wapo!! si me'n acabo d adonar q jo tb us trobo a faltar, culleres! q no Puji. ;)
mmmm ben aviat stare x aki.

Troballes, ai si tu! kin cacao mental q tenia, eh. jejeje suposo q ja era el tocava ja. Miralo q ess llest el nen. Va pro has d dir contrasenya eh pq t'obri. ;)

Clint, jajajajaja vols saber els meus honoraris? va...per tu primera sessió d franc.

Núr, si maca!!! tu com va tooooooo!, osres a veure si corre un clon meu pel mon i jo sns enterarme!! Ja et dmanare consells per la caseta q tu d manualitats en saps moooolt! petonassos!!

Veí, mira q jo pensava q aixi tindria racció doble pro no, ells ho vol tot juntet, doncs va pro dmanali permis al Clint abans, eh. :P

Les Coses són com Som ha dit...

Doncs a tope que és la recta final!! i les pràctiques suposo que en deus tenir moltes ganes. Jo m'estic plantejant de buscar un psicòleg/a, potser et faig visites, jeje. Un petonàs i molta molta sort!!! La vida és plena d'il·lusions!!

xavi ha dit...

Dona gust veure que tot va be!

Felicitats!

Cris (V/N) ha dit...

Moltíssimes Felicitats nina, espero que tot se t'acompleixi!! Compartim branca de salut mental, que et sigui lleu i paciència, muasssssssss, molts petons :)

Candela ha dit...

M'APUNTO A LA TERAPIA EN GRUP!!!! (pot ser mooooooooooooltt divertida)

Toy folloso ha dit...

Per celebrar el final de carrera, et passo la crónica d´una visita a la psicòloga, d´aquest blogger argentí.


Ah!, i un acudit:
Va un que té neures al psicòleg, i aquest li pregunta quant està disposat a invertir en el guariment.
- Uns 500 €.
- Bé; quatre sessions de 125 €., que l´hi sembla?.
- Em pregunto si quedaré bé...
- N´hi ho dubti!.
(Quedarà ben escurat,je, je..).
Apa!

zel ha dit...

Absènies ben justificades...serà bo tenir una psicòloga prop...jejeje

Anònim ha dit...

Uooou quanta novetat!! i quant de temps sense passar.

ciaoo!
nando

Les Coses són com Som ha dit...

per cert, restringiré les entrades al bloc, m'agradaria que poguessis tenir-hi accés (si vols), i per això necessito alguna adreça de correu, no sé si me la vols facilitar.
(es que no sé com més fer-ho, perquè no em deixa agregar adreça url). Gràcies!!

Déjà vie ha dit...

instints, temps per a tu i les teves coses. Un psicoleg sempre et pot donar una nova visió i ajudar. Visites? les q vulguis preciosa! ;)

Xavi, petonassos!!!tu? tot b?

Cris, jajajaja d moment lleu, lleu...nirem veient com ns desenvolupem. :P

Candela, vigila que tambe soc risoterapeuta.

Toy folloso, tu...a q t dediques, dius?

zel, aqui estic de manera intermitent pero hi soc.

nando, waw!

instints, ecoutelamer@gmail.com, un honor poder entrar.

Dr Purva Pius ha dit...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.