dijous, de desembre 10, 2009

Espolvoreado de mar




_MG_7833cnt

16 comentaris:

Déjà vie ha dit...

algu sap, com puc tirar la columna d la dreta, més cap a la dreta???

Cesc Sales ha dit...

Després del temporal sempre bé la calma...

estrip ha dit...

un bon rentat de cara!

Núr ha dit...

Déjà, descarrega la plantilla del bloc i envia'm l'arxiu per correu(lhabitacionetaARROBAgmailpuntcom). Em serà més fàcil arreglar-t'ho que explicar-t'ho per aquí (tinc un bloc de proves, te'n dono els permisos i vas mirant els canvis que hi faig, abans d'aplicar-los al teu bloc de nou, què me'n dius?).

QUE BÉ QUE TORNIS A FER FOTOS!!!

El Company de Venus ha dit...

Magnífica, la foto.

Joana ha dit...

Esquitxos salats com les llàgrimes...
Petons wapa!

kweilan ha dit...

Una foto boníssima!

Marina ha dit...

patachof!

rits ha dit...

mmm, gairebé puc notar el gustet salat de les esquitxades de l'onada! quina foto tan maca!

BACCD ha dit...

Salten mil·lers d'espurnes salades. Quina foto més maca!

Déjà vie ha dit...

cesc, sempre? ;)

estrip, encara no he acabat, stic fnt canvis pro poc a poc.

Nur, si stic molt contenta d'haver agafar la camara pel pont!!! vaig recuperant cosetes meves oblidades en un calaix (d sastre). Siiiii, m'agrada la tva idea d lo dl blog d proves, ara tenvio un mail.

company, gracies. :) stic fent les paus amb la meva petita reflex.

Joana, sempre tant romantica. ptooons.

kweilan, merci beaucoup!!

Marina, una remulladeta?

rits, jo noto l'humitat de les gotes a la cara i akella olor a mar.

Dusch, preciosa, tinc pendent contestarte el mail pq m'ha fet molt d servei. Ets un solet!!! estic descobrint un nou mon amb aixo dl blogs tot i q em costa horrors. "milers d'espurnes salades"...sona diví. ;)

Antoni Esteve ha dit...

mmmm, m'encanta, sento el ssshhhhh del mar, el flossshhhh de l'onada...mmmm.
Gràcies per aquest moment d'acitvació dels sentits.
ptns!

Jobove - Reus ha dit...

com que som col·legues de concurs fotogràfic incloc el teu blog a la meva llista de amics

una abraçada des de Reus

Rita ha dit...

Quina foto més preciosa!!!!!
Petons, bonica!

Déjà vie ha dit...

antoni, :) compartir és viure.

Té la mà, una abraçada!

Rita, ptonets!!!

Unknown ha dit...

És com un esternut de mar! M'agrada la foto ;)