dimarts, de maig 01, 2007

la Coral

IMG_2658

26 comentaris:

Miel ha dit...

Desafinan uno de los dos primeros por la derecha o la izquierda, el gafaspasta o el otro por que son los únicos que cantan, los otros están callados que es la mejor manera para no meter la pata y ser correcto

BACCD ha dit...

La cosa está chunga, porque también se pueden emitir sonidos con la boca cerrada. Claro que se podría decir, mirándolo de otro modo, que el que desafina es el de atrás, por no estar pintado en blanco y negro (además, que parece que le salga el brazo de donde tendría que estar la boca :P) o los tres de delante por no ser en color.

¡Me encantan tanto el dibujo como la foto y la adivinanza!

Besitos musicales

Guillem Mercadal ha dit...

El del mig. Llegir amb les dues mans? On s'ha vist això?

Clint ha dit...

és una pregunta amb trampa?

Déjà vie ha dit...

miel, has heco un estudio a conciencia, ai me gusta!!

duschgel, ahi està!! que hacemos con los d la boca cerrada? Y admas por colores... me gusta.

guillem, m'has comentat dos post seguits?! deu meu no m'ho puc creure!! jo crec q akst detall es definitiu! ( el d llegir amb 2 mans, eh)

clint, maybe...

carmncitta ha dit...

me encanta la foto, y que wapote es el gafapasta oyeees :P

David ha dit...

L'unica cantant que coral que desafina que conec és l'alepsi... i com que l'alepsi no és calva, doncs la del mig! :P

A que he encertat?¿ ^_^

M'encanta el grafitti aquest!

Nando ha dit...

Crec que l'únic que canta es el de dalt, per tant es l'unic que desafina, en un món de colors en blanc i negre, l'individu de colors suaus cantaria, per tant si es l'unic que canta, es l'únic que desafina...
Pq ens fas pensar tant!???

Petons(lindividudecolorsuausalmondelblancinegre)

nando

Clint ha dit...

A mi el de les gafes em recorda al montilla!

Anònim ha dit...

...no acabo d'entendre l'endevinalla i no acabo d'entendre els dibuixos, però m'agraden molt :-)

T'he de confesar que vaig llegir el post ahir i encara ningu habia dit res, vaig preferir esperar a veure que posava la gent per si ho pillava...però segueixo igual de perduda :-S jajajajajajajajajajaja.

Petons bonica!!!!!!!

Déjà vie ha dit...

carmncitta, te pillé asi q te van los gafapastas, eeeeeh! ;)

azri3l, o sigui q ja tenim nom per la del mig? es l'alepsi!!! i desanifa?! quines coses q li dius, tu!

nando, bona akesta!! a sobre ets tu l'individu d colors suaus en un mon d blan i negre. O sigui q ja tenim nom pel d color crema, es el nando!!!! i desafina!!!

clint, el montilla? nen pro q dius!?

jo mateixa, hola maca, no t'amoinis tot es una mica surrealista, no s'ha d'entendre gran cosa!

sergisonic ha dit...

jope, a mi el d'ulleres m'ha recordat al miquel iceta... síndrome pre-electoral!

jo crec que desafinen els quatre, una coral ben avinguda, patint i suant, desafinant, però cantant!

ptns

Candela ha dit...

jajjaja tots!!!! muas, muas i muas.

Nando ha dit...

...yeaaah! premi, a la pròxima quedada del Dejàs blog vull que sem condecori, per la meva part em posare un braç a la boca amb ma incorporada, i si, ja ho diuen els diferents directors de les meves bandes...desafines noi! res

Petons (afinadamentdesafinats)

Nando

jobu ha dit...

Buen juego de palabras.
A mi me gustó el graffiti cuando lo ví cerca de mi casa. Le hice una foto en perpectiva cogiendo todo el graffti.
Un saludo.
Mi foto:
http://jobu-jobu.blogspot.com/search?q=arte+urbano+iii

mariane ha dit...

Nadie desafina, solo canta peor que el resto!! jeje

Besitos,

Mariane

Déjà vie ha dit...

sergisonic, com stem tot amb les campanyes electorals, eh...
Bona proposta la teva!

candela, reketemuas.

nando, no em crec q desafinis pro fare veure q m'ho crec... ;)

jobu, que gracia ver el grafitti en tu blog!! asi q pasamos mu cerce para hacer la foto, puede q hasta nos cruzaramos. jeje

Mariane, bien visto!!

Antígona ha dit...

Pues yo diría que desafinan todos menos el del centro, que por eso pone esa cara de circunstancias, y se queda todo encogido, como si le diera vergüenza del resto.

Chula la foto!

Un beso

Robertinhos ha dit...

I si no desafina cap i tots aporten la seva nota?

1 sol mua ;P

Déjà vie ha dit...

antígona, la verdad es q el dl centro sta un poko acojonaillo, eh. jajajja con esos ojitos pekeñines... un bsote.

robertinhos, kina nota cada un llavors? m'agrada la idea!
1 sol mua? okeisus

Nando ha dit...

Gràcies x confiar en mi, jeje no et decebria en serio, bueno almenys ho intentaria, igualment, com a cantant de la coral grafitera, vull el meu premi!, mai havia estat una solució d'una endevinalla, moltes gràcies..ara em posaran a l'anunci: has pensado un slogan para una camiseta, HAS SIDO LA SOLUCIÓN A UNA ADIVINANZA...no sies que, no hay bien que por déjà no venga...

Petons(peseperos)

Nando

David ha dit...

jo he dit que desafina, no que desnifa! això ho dius tu... xD

Déjà vie ha dit...

nando, quin premi proposes?

azri3l, jajajja d'acord mea culpa. ;)

Robertinhos ha dit...

començant per l'esquerra abaix,

do menor
entra després del següent amb un la
sOOOl

i el de color un siiiiii

2 muas

Déjà vie ha dit...

robertinhos, ma'grada, segur q kdaria la mar d be! ja tinc 2 muas!! jeje

Robertinhos ha dit...

bah...unj més...

tres muas