dimecres, de maig 30, 2007

Uf!

Vaig de



culo

37 comentaris:

efe ha dit...

Examens?

Moi aussi.

Robertinhos ha dit...

però després ja veuràs quina festa!!!! i la disfrutaràs més

tu tranquila que tot pasa, excepte si se't queda la cara com el cul...però això arriba més endavant

Waipu Carolina ha dit...

jaaaaaaaaaaaaaaa, muy directa! bueno chama, tómate un roncito y a relajarse.
un beso

Antoni Esteve ha dit...

jajaja, a que em sona?
Tranquil·la, no t'estressis!

Anònim ha dit...

Quin cul mes maco Déjà!

Metamorfosi ha dit...

Ànims que ja queda menys!!!!!
I vigila el culet, que mai saps qui pot venir pel darrere!... jajajaja

Petonets carregats d'ànims i d'energia!

BACCD ha dit...

Això és dir les coses gràficament! ;) Espero que no hagis quedat amb la Candela per estudiar, si no, no fotreu res (dels estudis, dic :P).

Que vagi molt bé, guapa, pren-t'ho amb calma, que nosaltres t'esperem!

g! ha dit...

Mira-t'ho pel costat positiu, segur que el trobes.

Amunt les "achas"

Clint ha dit...

Ei Chin-Chan...estic segur que aquest culet no és teu! no t'estressis! jajajaja...petons!

carmncitta ha dit...

normal.......vinga àniiiim!!!!!!

muaaaaaaaks

Alguien cualquiera ha dit...

Relax, ma belle, relax!!

Joan Marc ha dit...

Jajajjaja molt explícit! xDD Aquests dies tots estem amb la l'aigua fins al coll, però el que hagi de ser, serà!! I segur que va bé!! ;)

mossèn ha dit...

prèssec ??????? m´agrada, molt, moltíssim !!!! salut

Mikel ha dit...

t´ha quedat un post una mica candela en versio comic jejeje

Alguien cualquiera ha dit...

Per cert, del dibuix... en saps el seu autor? Té un traç molt bo (ho dic perquè sóc altament aficionat als còmics.

Jo Mateixa ha dit...

Doncs calma i no t'estressis, estudia molt i aprova-ho tot que despres aniràs de festa i t'ho passaràs genial, segur!!!!!!!!

Petonasos reina!!!!!!

Candela ha dit...

Hola guapa guapíssima, estàs com jo, veritat???? a estudiar moltíssim.

Fem fotos per relaxar-nos??? ajjaj

Uribetty ha dit...

Ja en som dos...pots estar ben tranquil·la.
Salut i ànims!

MaRiNa ha dit...

ma qedat clarissim

David ha dit...

vas de ragatera? no ho entenc... xD

J. Coltrane ha dit...

Doncs un culet ben maco reina...

Petons

Déjà vie ha dit...

Examsn, treballs, treballs i exmans. Sento no passarme gaire pels vostres blog i no comentar. Faig el q puc. Petonets i gracies pels anims. wapos!


efe, si. snif snif. Bonne chance!!

robertinhos, ara mateix se m'ha oblidat fins i tot el significat de la paraula festa!

carolina, un roncito? eso lo dejaré pa luego. :P

antoni, tu tb ho estas? ho estaves? mmmmm uf!

albert, vols dir q es gaire maco akst cul? ;)

metamorfosis, en akstes epoques ja vigilo el cul ja!!! gracies maca.

duschgel, solete!! no he kdat amb la candela pq alla a la casa rural on sta fotriem unes festes q d'estudiar re d re. ;)

g! home vols dir q aksts son les millors circunstancies...

clint, jajajaja parla en shinu suke! com ho saps? no serà pq l'he ensenyat pas. ;)

carmncitta, crida amb mi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! (uix q be ara)

carles, ommmmmmmmmmmmm (a veure si aconsegueixo levitar). No sé el nom dl dibuixant. Ups!

joan marc, aixè espero i tu tb stas iwal, oi? fem un sprint final?

mossèn, goita q bé!

mikel, jajajaja es q o ho posava en versió comic o no ho posava ;). La resta ho deixo per ella.

jo mateixa, mira si ho aprobo tot et dedico un post! per confiar tant en mi. ;)

candela, vale! pro si faig fotos amb tu nose si conseguiré relaxar-me, eh?!

unribetty, salut i animmmmmmmms, sobretot anims!!

marina, és el q té el poder d la imatge...

azri3l, i per aixó l'escola d pago? :P

j. coltrane, si? la veritat es q no me l'he mirat gaire pro si a tu t'agrada ja em va be!

Anònim ha dit...

Potser em vindria bé contrastar fonts :P

No t'estressis, un petó

Miel ha dit...

No sufras, eso se pasa, un empujoncito mas, ahora es el momento hay que darlo todo.

yrun ha dit...

Si jo tb! EL pròxim post haurà de ser una sessió de desestressarse no trobes? ;P

Anònim ha dit...

mira, com el crancs ... ves amb compte amb les parets!

q tinguis enginy pels exàmens, si falta, doncs sort, i si tampoc en tens, doncs vista per mirar el del costat :P!

adeeeeu!

Alguien cualquiera ha dit...

Om,... jo m'acabo de pre-inscriure per a fer Biblioteconomia o Sociologia aquest curs que ve.

Anònim ha dit...

ànims! és generalitzat.... em penso que és un virus... han dit que pel juliol ja tindran la vacuna...

Joana ha dit...

El mes de juny sol ser apretadet....
Ànims i endavant!

Nando ha dit...

Bufffff tots estem igual, de cul, ja te dic, no tinc temps ni per escriure un coment al teu blog!!!!
Bueno esperem que passi lo mes d'hora possible!!!!
Cuida't i no t'estressis (jo ja ho esticXPx100098023747-es l'estrés que em fa escriure coses rares-

Petons (desestresantes)

Nando

Antígona ha dit...

A por ellos que son pocos y cobardes! ;-)

Aquí seguiremos cuando estés más desestresada, así que tú ahora a apretar y mucha suerte con todo.

Un besazo, niña!

Déjà vie ha dit...

albert, segur q n'has vist mes d'un de culs!! ;)

miel, a ver a ver si puedo concentrarme...

yrun, i tant! et prenc la paraula.

xavi, kins bons concells q dones. Vista, vista jo vull vista. :P

carles, fantastic!

esteve, semble q la mva en concret el 21 d juny. la tva?

joana, aixó diuen...

nando, no t'estressis, no t'estressis q aixó es molt dolent.

antigona, gracias, gracias y gracias!

ddriver ha dit...

un cul ben rodonet tu
apa ha estudiar

oriol ha dit...

Exàmens!!??
Una amiga em va dir m'explicava que uns coneguts peruans li havien comentat el següent al veure-la estressada:

“ No por ir vd. más rápido el reloj le va más lento “.


REconeixeu, t'ha fet somriure, però d'aquí a 5 minuts ja estaràs pensant que estàs perdent el temps!

Waipu Carolina ha dit...

Holaaaaaaaaaaa, dónde andas xamaaaaaaaaaa? te echamos de menos!

Déjà vie ha dit...

ddriver, t'agradat?

oriol, doncs tens raó m'ha fet somriure... i si, examens!!!

waipu carolina, oi wapa!!! pa q no me eches de menos, post nuevo. Ultimamente no tngo muchas luces pero es q no me lo puedo permitir...

jobu ha dit...

Echaba de menos leer tu blog y ya ves me pasé por aquí a leerte. Espero que pasen pronto tus examenes y disfrutes del verano, que el calorcito ya está pegando mucho.
Yo ayer iba igual que el dibujo pero por una gastritis.
Un besote.