dilluns, de maig 14, 2007

Lookout

lookout
Erase una vez que me desperté.

Lookout es una pelicula que trata del passado, del futuro y del presente. Trata de lo que somos y de lo que ya no somos. Trata de los errones inborrables, de los deseos, de los anhelos y de la fuerza de volundad. Chris tiene una lessión cerebral a causa de un accidente y eso es lo que hace mantenerte alerta porque nunca sabes como reaccionará. Una historia de gansters con toques de humanidad, con personajes de a pie y sentimientos como los tuyos y los mios. A mi me gustó porque una fina tela de sensibilidad cubria la pantalla del cine.

21 comentaris:

mossèn ha dit...

mira que me gusta el cine, pero esta no me suena .... de que año es ????
salut i bona setmana

Nando ha dit...

La veritat es que no n'havia sentit a parlar, de totes formes haurem de mirar-la a veure que tal la recomanació. Pq dius de gangsters amb un toc d'humanitat, el padrino era gangster i alhora una gran persona, jeje, només era per queixar-me una mica i seguir amb la tònica.

petons (degangster)

Nando

(Bon dia pel dematí!!)

Clint ha dit...

Cine? és allà on fan tots aquells dibuixos animats oi?

Ptons de dilluns!

carmncitta ha dit...

gràcies per la recomanació :D!!!!

petonsssss

Candela ha dit...

Queda apuntada!

Guapa! guapa! guapa!

existència rudimentària ha dit...

bon dia des de kan angines! xD pos jo també estic peix, nom sona de res aqueta peli... igualment, queda afegida a la llista de coses-pelis-llibres per fer, llegir o veure...

per cert, no aneu mai al clínic... això si que són gangsters dels bons! xantatge amb bata blanc, fet a mida, tu.

au, les meves angines em demanen compassió... bon dilluns i millor setmana, déjà!

ptons am gust de antibiòtic, cof cof cof cof coooof!

MaRiNa ha dit...

ni le vist ni n'havia sentit mai a parlar!

Jobove - Reus ha dit...

si tens un moment:

http://telamamaria.blogspot.com

irreverent, iconoclasta, ecléctic i llibertari

gràcies

salut i república

Puji ha dit...

No n'havia sentit parlar. Apuntada!

PS: Té alguna cosa a veure amb l'Outlook? Espero que no...

Charlie ha dit...

juasjuasjuasjus clint

(buàaaaaaaaaaa!!!)

Clint ha dit...

tu riu charlie, riu!

Déjà vie ha dit...

mossen, la estrenaron este virnes pero no creo q se hable mucho de ella, s mi simplemente me gustó.

nando, no es del estil dl padrino, eh jajajajaja pro weno va tu keixat encara q sigui x no trencar el ritme. :P

clint, dibuke? bxitos.

carmncitta, desenfundem llibretes!!!

candela, gracies, gracies i gracies ;).

grass shopper i les sves angines, amb gust d'antibiotic ha d ser???

marina, doncs ja n'has sntit a parlar!

té la mà maria, mirera d trobar un foradet.

puji, outlook jajajaja nooooooo!!

charlie, hola eh!!

clint, cobrarem per fer xat, jiji, em forare. Ja se!!! cobro el pastis d chocolata o millor dit el fondant q has fet. Nyam.

Jo Mateixa ha dit...

Déja i dius que es actual?, ostres, per que les pelis bones no les promocionen més???

Has fet que el cuquet que duc dins es desperti, la veure i ja et diré que m'ha semblat :-)

Petonets guapissima!!!!!!!!

Jo Mateixa ha dit...

Coiiiii, rauda y veloz deixo el comentari numero 14, es que a mi el 13 pos como que no :-S

efe ha dit...

Apunte a l'agenda... Anar a veure Lookout que la recomana la Déjà vie

Anònim ha dit...

apuntada esta...
recomana tantes com vulguis, malgrat que...


en tinc "milers" de pelis per veure i temps zero per fer-ho...

quina llàstima.


un petó

Clint ha dit...

D'acord Déjà, pagaré en espècies ;)

Bon dia!

Robertinhos ha dit...

vaig deixar comentari ahir...i no s'ha publicat!

en fi, resumint, que ja intentaré veure la peli

aprofito per saludar-te

Déjà vie ha dit...

jo mateixa, bueno no m'atreveixo a dir q es bona pro a mi m'agradat. No us penseu ara aki k... jejeje
supersticiosa?

efe, son d'akells apunts q en tens molts i en fas pocs? :P

albert, weno sempre podem intentar q el temps sigui 0.5 i poguem fer alguna coseta mes. jeje

clint, pq sona tant i tant be? :P

robertinho, hola nen! ja et tenia persaparegut!!! ptonets.

Nando ha dit...

mmm que t'anava a dir, crec que el coloret que queda després de pitjar on els comentaris no es el mes adient, no pega amb el fons blanc de la tortuga, ah una altra cosa, li canviaras l'aigua algun dia a la turtu? jo pel meu compte li dono menjar i tal! gràcies per escoltar les queixes!

Petons (dequeixa)

Nando

sergisonic ha dit...

els gàngsters tornen a estar de moda, ara que s'acomiada "Los soprano" de la tv, que jo començo a veure la seva primera temporada, i que una cançó del primer disc de Sonic Youth s'afegeix a la seva banda sonora (dues més a las chicas gillmore...).

look out... estarem atents.