dimarts, de maig 15, 2007

Una imatge, cap paraula

nova-mida

36 comentaris:

Charlie ha dit...

t'acabo de relacionar amb una foto de les de la orgia de la candela!! :P

BACCD ha dit...

M'agrada! I segur que a tu molt més, perquè en coneixes el significat profund.

Petonets en cadena!

Robertinhos ha dit...

molt maco el collaret...
insinuant la pell nua i sensual inici de canalet...

Nando ha dit...

El blanc i negre, el tirant i el collar li donen un to vintage que encara fa mes bonica la foto, la veritat es que es preciosa i insinuant. Molt déjà vaja.

Com diu molt be duschgel tu i només tu saps el significat profund que té...

Petons (vintage)

nando

carmncitta ha dit...

És una foto molt dolça :D

muaaaaaaaaaa wapa

mossèn ha dit...

m´agraden les pigues !!!
sí, senyora ............
salut

Clint ha dit...

espera que m'acosto més que no et sento, no és que vulgui mirar l'escot eh! ;P

Com diuen per aqui...molt Déjà!

MaRiNa ha dit...

m'agrada el collaret!

crec q el coll es una de les parts mes maques i sensuals

Chasky ha dit...

Como mola la foto, chulísima.

Déjà vie ha dit...

charlie, no correborare ni desmentire cap relació amb fotos d l'orgia d ca la candela:P

duschgel, mmmmm en cadena ;) m'agrada q t'agradi.

robertinhos, home jo anava vestida... eh k s maco el collaret!! endevina d kin color es!

nando, gracies per la tva critica fotografica :P

carmncitta, m'agrada q li trobis akst toc dolç.

mossen, a mi tb m'agraden ls pigues. Jo vaig tenir un noviet q se les sabia totes d memoria, hi deu ni do ls q tinc, aixó si estan estrategicament colocades :P. Fins hi tot algunes les batejava.

clint, espero q molt déjà sigui bó!

marina, estic d'acord tant amb lo dl coll com el dl collaret.

chasky, gracias wapo!!! un besote.

Clint ha dit...

nyam!

J. Coltrane ha dit...

Yo me quedo con esos labios... realmente tiernos...

Jo Mateixa ha dit...

Nena tens una pigueta en un lloc prou suggerent com per fer una mossegadeta :-)

Es una foto molt maca!!!!!!!!

Petonets dolcets!!!!!

Jo Mateixa ha dit...

Coi....lo meu amb el 13 es de nassos eh :-S

Joana ha dit...

" Cara pigosa cara hermosa.Qui en té 3 no val res, qui en té més de quatre ja torna a ser guapo"
De transmissió oral d'èpoques ancestrals!!!
wapíssim el collar i el coll de cigne!

Anònim ha dit...

molt estiuenca! :)

xulo el collaret, jo en re-estreno un en breu, quins records!

Nando ha dit...

mes de 4 pigues guapo? doncs apuntam a la llista! jeje, vaja sembla que tot el que faig es crítica...

Petons (descriticons)

nando

Cert pigues estratègicament col·locades...

Déjà vie ha dit...

clint, ;)

j.coltrane, y desenfocados... jeje

jo mateixa, ais akstes mossegadetes... pro d kina piga parlem? jajajaja em temo q sempre et tocara el 13 a partir d'ara. Saluda a murphy!

joana, q xula la dita. M'agrada encara q nose si stic d'acord. Ptonets.

esteve, anava a la platja... jiji re-estreno??? aixo s'ha d veure!

nando, nah... q consti q jo no les vaig colocar :P

Robertinhos ha dit...

vermell com les pomes del teu blog?

Candela ha dit...

Uffffffffffffffffffffffffffffff


Nenaaaaaa quina foto!!!!!

Nando ha dit...

si si, todas decís lo mismo, tb vas negar categoricament que et vestissis de fallera i ho vas fer...desde luego....

Petons (pigueros)

nando

Anònim ha dit...

com diu el tal esteve, es temps de calor i anar més fresquets!

Faria una crítica fotogràfica però ja prou en tinc amb criticar les meves!

fins aviat!

Antígona ha dit...

Creo que se refieren a la peca que tienes junto al labio ;-)

Una foto muy sugerente, tal vez por las curvas y las líneas suaves ;-)

¡Un beso, Déjà!

Déjà vie ha dit...

robertinhos, nah nah nah nah!

candela, q li passa a la foto? ;)

nando, q dolent!

xavi, i tant es una foto estiuenca. doncs em kdo sns critica fotografica, ala.

antigona, gracias wapa, es q tengo muchas pecas. Weno muchas no pro si en sitios estrategicos, jeje.
déjà d linias i curvas suaves??? me gusta! bsotes.

Anònim ha dit...

Molt Maca La Foto! Un petó

Mikel ha dit...

val mes una imatge que mil paraules!!

Clint ha dit...

i què ningú parlara d'aquests llavis carnosos...? quin jovent! jajaja

Petons!

Nando ha dit...

Té raó Clint, hauriem de fer votació estil enquesta:
opcions segons els bloggers serien: a)collaret
b)pell nua i sensual de l'inici del canalet o escot
c)les pigues
d)las curvas y lineas suaves
e)llavis
f)tot en general
Voteu amics! a veure quin es el resultat, a veure si la blogger s'enrotlla i fa una megaenquesta!con sus barritas i todo!
Petons (enquestadors)
Nando

Jo Mateixa ha dit...

En tens varies de moooooolt sensuals, pero aquest que està tocant al llavi es mol més sexy que les altres, almenys així ho veig jo :-P

Déjà vie ha dit...

albert, hola maco. Com anem? un pto.

mikel, aixo diuen...

clint, crec q t'has oblidat d'en j.coltrane!! :P

nando, crec q es el moment de penjar un altre post. No fos q la liessim ara!! ;) ptonets.

jo mateixa, en ranking de pigues sexys, la dls llavi ocupa el numº 1!! jajaja ptonets reina.

Clint ha dit...

Ups!

Nando ha dit...

Era per pressionar i has picat ! jeje, d'altra banda segueix sent el millor post fins la data!
Petons(denandik)
Nando

Robertinhos ha dit...

verd i dorat?

Déjà vie ha dit...

clint, va convida'm a una guiness i tot oblidat :P.

nando, osti gracies, weno nose si donarte les gracies pq els altres posts...mmmm mu pensare ;). bsinyos.

robertinhos, nu, es com la mar, jeje.

Waipu Joan ha dit...

Cap paraula pot valer més que una imatge...

sergisonic ha dit...

m'agrada molt la llum i les ombres de la foto!!