dijous, de maig 03, 2007

De adivinanzas va el tema

Bala
Soy la que corre a la velocidad del viento.
La que sueña en volar larga trayectoria sin fin.
No quiero aterrizar; no quiero yo, ni quieres tú
Porque aterrizar significa la muerte.
Soy la que ensordece, soy la silenciada, soy la escondida, soy la olvidada.
No conozco países, ni fronteras.
No distingo razas, colores o edades.
No separo el bien del mal porque no me lo enseñaste.
Solo me presentaste el color de los diamantes, el fluir del fuel;
El hablar de los pueblos, la propiedad de las gentes, los dioses invisibles
E incluso el olor de los billetes.
Soy la que atraviesa, soy la que derrama, soy por la que lloras, soy por la que pagas.
Algunos jamás entenderán porque sigo existiendo, otros, siempre me justificaran
Y el hecho es que aquí sigo; pequeño instrumento, de insignificante tamaño, pudiéndose guardar en la mano de un bebé. Pero si mi destino no es más que habitar largos túneles oscuros hasta esperar salir, no desees encontrarme.
Porque recuerda que soy la que arde, soy la que hiere, soy la que mata, soy la que muere.

Estaba segura que mis bloggers lo acabarian adivinando ¿pero tan rapido? Y el ganador ha sido CLINT, por ser el primero. Otros lo han dicho de rebote, por chiripipa o pq relamente lo sabian ( pero demasiado tarde...): Grass shopper,Azri3l, Antígona, Duschgel,Nando, El veí de Dalt, Metamorfosi, Sergisonic y Esteve.
GRACIAS POR PARTICIPAR Y MOJAROS UN POQUITIN :p


Mar de Borja

35 comentaris:

Puji ha dit...

Pues no tengo ni puta idea, pero has vuelto a hacer literatura de la buena.
Estooooo.... una pistita?

Clint ha dit...

soy el que despres de llegir no té ni ideia! jo sóc d'aquelles fàcils rotllo "Oro parese plata no és.."

Però provo (una bala?)

existència rudimentària ha dit...

jejejje... estic amb en clint, déjà, és un projectil o sease una bala!
ei, fantàstic, m'encanta. molt ben trobada si senyora! no puc fer res més que treure'm el barret i dir: xapó! :P

oh la la! ;)

petons en camions,

grass-shopper

Nando ha dit...

mmmm...aquesta es mes profunda, i si, no dec ser jo la solució d'aquesta...com ha pujat el nivell. M'encanta, simplement...

petons (literaturaprofundaendiesdeplujamadeindéjà)

Nando

David ha dit...

ummmm jo tembé diria que una bala :P

efe ha dit...

La resposta no és Déjà vie, oi?

Doncs ni idea.

Joana ha dit...

Aixxx que no estic per pensar!
Ens donaràs la resposta???

Déjà vie ha dit...

NO VOY A DECIR LA RESPUESTA TODAVIA :p

puji, gracies maco! pistita, pistita... q no n'hi han prous?

clint, m'agrada q siguis el q despres de llegir no te ni idea.

grass shopper, merci beaucoup pro...petons en camions?

nando, i ni ho intentem??

azri3l, aki ningú es contradiu d moment...

efe, va a ser q no!

joana, la donaré pro no tant aviat, dona!

Antígona ha dit...

Uff, llevo ya un buen rato devanándome los sesos... ¿y luego me dices a mí que si post filosófico? :P

Pues yo también apuesto por la bala!

Un beso!

Miel ha dit...

Yo es que soy mas corto que un beso de la Pataki y menos profundo que un charco.
Espero no conocer la respuesta, Por que me llego al corazón y me joderia no conocer a es@

BACCD ha dit...

A menos que se me ocurra otra cosa, me apunto al club de las balas :P

Aunque hay alguna frasecilla que despista...

Bueno, ya veremos, de momento, ¡al club me apunto!

Nando ha dit...

jo no soc segur! estic amb en Clint i grasshopper diria que es un projectil tb, ja diras alguna cosa! resposta de mes amunt, no pot ser déjà pq DÉJÀ VIE ES AMOR! jejejeje! res, molts petons i segueix actualitzant així pero sense endevinalla pq ens fas suar!!!

Petons(endevinallencs)

nando

Déjà vie ha dit...

antígona, me estas retando? :P es q pa filosoficos los bloggers, jeje.

miel, pos si no quieres conocer la respuesta vendate los ojos pq la tendre q poner tarde o temprano. ;)

duschgel, entra en el club d las balas, ejeje. Esto parece la asociacion dl rifle, tu. ai ai ai las fracesillas...

nando, nomes hi ha dues opcions o l'encerteu tots o, nens, la cagueu tots. jajajaja
q es aixo q déjà vie es amor? es q em perdo? era un piropo no pillat? (q pot ser. I tu sense tantes exigencies, eeeeeh. Q si s'ha d suar, se sua! :P
ptonets.

El veí de dalt ha dit...

Coi! I jo que creia que era un poema d'amor! Juàs! Ai, que em mata...Touché! (per la bala, és clar)

Metamorfosi ha dit...

Doncs jo també penso que deu ser una bala (però sincerament, fins que no he començat a llegir els comentaris ni m'havia passat pel cap).

Bon cap de setmana Déjà vie!

Paul Walls ha dit...

Ei quant temps!! Ara t'enllaçaré. Et puc corregir una coseta? vaaaa....jeje. Sóc EL cantimplora meteOròleg. Perdó eh...és que em fa una mica de mal als ulls...XD. Un petó

Antígona ha dit...

De reto nada, era una queja, que me dices a mí, y luego eres tú la que nos tiene pegándole vueltas a la centrifugadora a base de bien :P
Un beso!

sergisonic ha dit...

bueno, bueno, així que endevinalles de cinema noir... surt d'una pistola de gánster? ;^)

Robertinhos ha dit...

la justicia?
un arma?
una osa polar?
una pala?
una hormiga?
una...una...no sé...una...

m'espero a la resposta...

petonet

Nando ha dit...

eiii quin comentari mes llarg m'ha tocat! yeah! ja feia dies que no em comentaves tant merciii! lo de déjà es amor es pq ens tens acostumats a platges, colors suaus i coses així que no tenen a veure amb mort i bales (si es que es un piropo, pero rebuscat...) i eso...i si, seguiré exigint, queremos mas déjà en vena!!!

Petons (debala)

Nando (si s'ha de suar se sua!)

Anònim ha dit...

al principi pensava que era la fulla o la ploma, però estic amb la bala també...

molt xula l'endevinaia!

J. Coltrane ha dit...

No soy un experto en adivinanzas (de hecho no adivino ni una) pero podría ser la brisa??? la luz???

Seguramente no...

El detective amaestrado ha dit...

Yo solo me quedé con la belleza de las plabras, soy un desastre con los acertijos...

Déjà vie ha dit...

LA RESPUESTA EN UNOS INSTANTES...

el veí de dalt, i pq no es podria fer un poema d'amor d'una bala?

metamorfosi, bon cap d setmana maca!!

paul walls, ...vale...pro has llegit la endevinalla? :P

antígona, q es eso d tanta queja tanta queja!! bsitos ;)

sergisonic, si tu vols q sigui d ganster...

robertinhos, uiuiui quants intents. Avui dic la resposta!!

nando, osti em sap greu q diguis no et comentava gaire pq sincerament no mesuro els comentaris q faig a casacu. Nomes dic el q penso o em sugereixen d vegades una paraula, d vegades una linia o un paragraf, nuse... aixi q era un pirorpo encobert :P déjà en vena...m'agrada. jeje

esteve, gracies maco! tres intents i un encert ;).

j.coltrane, podria ser...

el detective amaestrado, extrañamente me vale! ;)

Nando ha dit...

Déjà en vena 4ever!jeje, doncs això que m'ha tocat un catxo de comentari! yeah! i felicitats a en Clint per endevinar-ho el primer!

Bon finde a tots!!

Petons (dedéjàenvena)

Nando

Clint ha dit...

i quin és el premit?

MaRiNa ha dit...

faig tard... la proxima ja veurem

J. Coltrane ha dit...

Joder un bala... y yo que dije la brisa... Uuuuuuy casi!!!!!!!


un saludo

Robertinhos ha dit...

eiii!!!!

jo l'he encertat per descartament de possibilitats!!!!!

Déjà vie ha dit...

nando, bon...weno, com ha nat el find? pq en 10 min s'acaba, jeje.

clint, tens el teu premi servit a taula.

marina, t'espero a la proxima.

j. coltrane, weno lo importante es participar o eso dicen. :P

robertinhos, per descarqué?!

Robertinhos ha dit...

per Descartes!

últimament em sentoi incomprés ;P

Nando ha dit...

ja passen unes hores de la finalitzacio del finde, i si...malament com sempre amb molta son i avui...després de gairebé dos lustros..en un pelin de ressaca...que dolenta que es aquesta enfermetat...dios...el meu cap...

Déjà vie ha dit...

robertinhos, et sents incompres? pro quan ets incompres o quan no? :P

nando, ala ala deu ni do amb el find. me'n fas 5 centims?

Robertinhos ha dit...

la incomprensió de la meva incomprensió em genera una comprensió de la meva propia incomprensió que en provoca una incomprensió general

està clar, no?

El veí de dalt ha dit...

Vale...el Clint va ser més ràpid que ningú...però també volem Montaditos! Buàaaah!