dilluns, de maig 28, 2007

Yo pa ti no estoy



Que te vaya bonito
Mis mejores deseos
Que en la vida recibas
Lo que siembres de bueno
Que te vaya bonito
Que no te vaya mal
Y que el tiempo te deje
Donde tengas que estar
Quisiste ser universal eclipsando mis sueños

Que dios te proteja en la celda de tu soledad..yo

Me voy a plantar al campo
o a la orilla la marea
Deseo que todo te vaya de vicio
Me voy ahi te quedas
Me voy a vivir tranquila
Sin pausa pero sin prisa
Deseo que todo te vaya de lujo
No espero visita
Así que no vayas
Que pa ti no estoy...
Yo pa ti no estoy

Salud, amor y fortuna
Me llevo todo en orden
Salud pa ver, amor pa ser, fortuna pa olvidar tu nombre
Me marcho con las lunas donde el sol no se esconde
El me abriga el invierno
Y ella enciende mis noches.. y tu

Quisiste ser universal eclipsando mil sueños
que dios te proteja en la celda de tu soledad..yo
Me voy a plantar al campo...
Asi que no estoy

Te dejo todo quello que em diste
Me llevo todo lo que di que no quisiste
Me voy contenta no tengo ams que darte
Me llevo todo lo que te di que no cuidaste...
yo pa ti no estoy....

Rosana


Que te vaya bonito,
me voy a vivir tranquila,
que no te vaya mal,
no tengo mas que darte
Que dios te proteja en la celda de tu soledad

yo me voy a plantar al campo,
así que no vayas que pa ti, no estoy.

27 comentaris:

Nando ha dit...

No l'he sentit molt pero la cançó sembla bona, a veure si la conexió me deixa sentir-la sense interrupcions. Quina rebuda quan arribes al blog: PA TI NO ESTOY! XD es com lo de hoy no se fia, mañana si...

Petons (pa ti)

Nando

MaRiNa ha dit...

m'encanta questa canço, sona ben alegre tot i el q diu.

ja no stas per algu?

Jo Mateixa ha dit...

Grandissima cançó i grandissima dona.

La Rosana la vaig descobrir fa anys mitjançant el José Antonio Abellán de Cadena 100 i m'encanta!!!!!

Gràcies per ferme-la senrir de nou guapa!!!!!!!!!!!!!

Tot be, oi???, ho dic per que poder es que ja no hi ets per algu i...bueno, espero que tot be, un petonas ben gran!!!!!!

Antoni Esteve ha dit...

El ritme es alegra, però els comiats sempre són tristos.
Espero que sigui un comiat desitjat i alegra.
Jo ara no estic per aquestes cançons, totes em semblen tristes, no vull acomiadar-me de ningú, sempre dic “fins ara” i mai "adeu".

una abrassada.

jobu ha dit...

Sempre genial Rosana, com tu.
Un bes.

Anònim ha dit...

a plantar cebes, albergínies, carbassons i carbasses, tomàquets i mongetes. Per acabar fent una bona lassanya de verdures!

I es que abans de qualsevol viatge cal estar ben dinat! xD!

Anònim ha dit...

En certa manera, jo també acabo per sentir-me així de tanta auto-culpabilitat. És trist com funciona avui el món de les parelles i amistats. La gent si fos més desinteressada, despreocupada i tolerant, tot aniria més bé...

Vaig a afogar-me en alcohol, jajaja!

Déjà vie ha dit...

nando, a veure si tens un momentet i la pots sentir. Es molt maca.

marina, Peut être...

jo mateixa, gracies a tu maca, per venir aki i sentirla amb nosaltres. tout à sa place, maintenant.

antoni, no volia tocar la llaga. Sap greu pro la vida son acomiadaments i benvingudes al llarg dl camí.

jobu, una besaeta! espero veure't sovint a ca meu, les portes sempre estan obertes.

xavi, m'encanta el etu comentari!! visca la lasaña d verdureeeeeeeeeeeeeeeees! (total, com sempre.)

carles, l'acohol no em sembla la millor solució...

mossèn ha dit...

si pa ....... pa, pa, pa, pa de motlle !!!!!!!!!!!! salut

Clint ha dit...

no deu ser a mi oi? jajaja

No coneixia la cançó, ta bé, ja m'explicaràs com es posa aquest reproductor...que el goear ja no va!

Antígona ha dit...

- Toc toc
- ...
- Toc toc
- No estoy
- ¿¿¿???
- Y pa ti menos, tontolhaba :-)

Qué canción más marchosa, no la conocía, me he encantado!

Un besote, niña!

Anònim ha dit...

Jajajaja! Ja ho sé, ja ho sé... però quina sol·lució proposes? :D

A més, ja saps que jo li dono força a la cervesa (qualsevol hora m'entra bé una cervesa ben fresca!).

Nando ha dit...

Aaaara l'he pogut sentir! sisi que l'havia sentit pero per la lletra no la reconeixia! es que ahir em fallava la conexió de casa, una putada!(sort que no ho heu patit!!! els bloggers) pero ara ja funciona!

Petons (patíII)

Nando

BACCD ha dit...

Quan cal que sigui així, i tal com diuen, bon vent i barca nova!

Un petonàs, maca!

Déjà vie ha dit...

mossén, estava bó?

clint, ja t'ho explico ja. i no es a tu.

antigona, pa ti sí esoty!! ;)

carles, doncs a la birra!

nando, ahir anava fatal...a mi tb!

duschgel, si senyora. Bon vent i barca nova!

carmncitta ha dit...

jajajaja más claro, el agua!!!!!1

muaaaaaaaaksssssss

Charlie ha dit...

Mai m'ha agradat aquesta cançó. Sempre l'he trobada super despreciativa.

efe ha dit...

Aquest post parla dels eufemismes no?

Alguien cualquiera ha dit...

Doncs a la birra!!

Puji ha dit...

Un petonet guapa, que veig que avui el necessites.

Nando ha dit...

Menys mal que no vaig ser l'únic!! a sobre havia de fer coses improtants pero bueno avui sembla que tot torna a la normalitat!!

Anònim ha dit...

cal reconeixer, veïna, que la Rosana té força qualitat, i tot que xorisesca, (es repeteix), és bona.

però la tinc un xic creuada dençà unes declaracions en les que parlava malament de cantautors amb veu política, com si la música no pogués parlar de res més que l'amor i el desamor. em va sobtar força. la caiguda d'un "mite"... ;)

Déjà vie ha dit...

carmncitta, verdad?

charlie, pa gustos los colores pero despreciativa aixo si q no, eh. Si desitja q tot li vagi be.

efe, dir adeu a no em sembla un eufemisme.

carles, salut!

puji, gracies smpre saps arrencarme un somriure.

nando, espero q les puguis fer avui...

esteve, no soc cap fan d rosana pero si q trobo q algunes cançons estan ben trobades. Aquesta n'és una. D la resta no en tenia ni idea i val a dir q no estic gens d'acord amb ella. ;)

Nando ha dit...

misión cumplida! avui si que m'ha respectat la conexió i tot de conya! espero que a tu tb!!

petons (dsonetaqestardielsullsestanquen)-no es alemany-

nandoXD

Mikel ha dit...

jo tambe vaig descobrir la Rosana via la Jungla....que s´en ha fet d´aquesta dona??

Déjà vie ha dit...

nando, avui no problem.

mikel, doncs no ho se suposo q...cantant.

ddriver ha dit...

apa siau mes facil