dissabte, de gener 26, 2008

Mexico

Me marcho.
Me voy al pais donde
el sol y la luna
son dioses paganos.

Me voy al pais de la mordida,
del mordido y del que yo voy a morder.

Me marcho al pais de la siesta,
del ahorita que nunca llega,
del asosiego y del calor.

Me voy al pais de los chichimecas, los toltecas,
zapotecas, mixtecas y los aztecas.

Del pais de las mil culturas, de los mil colores,
de los mil sabores.

Del picante, del tequila, coronitas y coronas,
que las reinas de la fiesta no abandonan.

Dels pais de los pesos
aun que en la maleta no debas llevar peso.

Me voy, me marcho.
Al pais que a lo lejos me acoge por tres semanas
con la mochila llena de consejos y ahora ya millones de ganas.

31 comentaris:

Sergi ha dit...

Per un moment m'havia espantat, però això són unes vacances, així que espero que sigui tan fantàstic com pinta. Només de pensar les fotos que pots arribar a fer en aquell país ja se m'arrissen els pelets del clatell. Espero que ens n'ensenyaràs alguna. Bon viatge, i fins d'aquí a tres setmanes, encara que si trobes un ordinador per allà, ens podries fer una crònica en viu...

Striper ha dit...

Ala pues molt bona estada a Mexic manita i a disfrutar dels maiachis . las nuits i el que calgui.

rinxolets ha dit...

Ostres Mèxic! Tinc molts coneguts que hi han anat (a estar-hi una temporada) i tots han tornat molt contents i amb ganes de repetir... I jo que tinc ganes d'anar-hi també! A veure si tinc l'oportunitat algun dia!

borrego ha dit...

qué onda wey!!

BACCD ha dit...

Déjà, hija de mi alma, te estabas quejando de los exámenes y ahora... ¡nos dejas con dos palmos de narices! ¡Eso sí que es saber buscar la compensación al sufrimiento!

¿Admites seguidores?

¡Que te lo pases BOMBA!

Robertinhos ha dit...

qué bueno que viniste, chingona! bueno webona, ya pasé el reto a otra persona, porque ya sabés sangrona que vuestros deseos siempre se cumplen!

recuerde de llevar la bebida de los dioses aztecas con vos.

un beso!

rinxolets ha dit...

ah, per cert... me n'oblidava!

PINCHE PENDEJO WEI!!!!!! Jajajaja!

kena ha dit...

bueno nena
si trobes algun gaelgarciabernal me'l portes, valens??

m'has fet patir per llegir aquest text taronja sobre blau.. fa moaré! o comsedigui!

fa dies que esperava veure un post així... uf segur que tornaràs estupenda, moreníssima, amb un somriure d'orella a orella i amb mil fotografies sota el braç..

Has de prometre que farem una trobada de fotos Xile-México... val?? amb crítiques raonades i tot!!

Bé.. no et deixis el carregador de la càm.. les bateries.. les memories... la motxilla.. el vestit.. l'esprai anti bitxarracos.. les pastilles per clorificar l'aigua... xDDD

Petons gegantots, guapíssima
Fes treure fum a la càm!!!

Fins aviat...... !!
Torna, eh? que et trobarem a faltar :D

Tocat del cargol ha dit...

Fiuuuu! És un dels llocs on m'agradaria perdre'm!!! Quina enveja! Que disfrutis i vigila amb algun cactus que creix per allà, poden canviar-te la vida!!

[anonymous writer] ha dit...

Que vagi molt bé el viatget, Déjà vie!!!

su* ha dit...

que vagi molt bé el viatge! i tmb la tornada!!! q a vegades és el més dur :)

petonàs!

mossèn ha dit...

Me Voy ... para despues volver !!! ... salut

Jordi Casanovas ha dit...

Disfruta i torna plena d'experiències i fotos per compartir.

Little Dragonfly ha dit...

UoooOOOoooo! això si que és un viatge, que en gaudeixis moltíssim!!!
fins la tornada

El veí de dalt ha dit...

Tres setmanes a Mèxic! Que te vaya bonito! I vigila amb el tequila, mi amor!

Vier ha dit...

Així que hi vas "a morder"? :P

Bon viatge!

Clint ha dit...

Quina envejaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Queda "puestu" a la motxila? ;)

Passiu bé! i torna! Andeleeee!

Metamorfosi ha dit...

Eeeeiii... quina canya! Quina sort!!!!

Que t'ho passis molt bé i facis moltes fotos, que en voldrem veure de ben xules!

Anònim ha dit...

Osti!
faig tard...

Jo hi vaig viure 7 anyets, i Mexic es l'amor de la meva vida.

Espero que ho passis molt be, i em facis molta envejeta en un post proxim!

Jo Mateixa ha dit...

Princesa, pero tornes oi?????

Que gaudeixis molt, fes-ho per nosaltres que no podem venir, però sobretot fes-ho per tu!!!!!!

Petonets mooooolts dolcets per que portis la motxilla ben carregada :-)

didac ha dit...

ke tengas un viaje placido!
xaooo

Boira ha dit...

Et trobaré a faltar! Buf! 3 setmanes sense post de la Déjà. Que t'ho passis molt bé maca!

Puji ha dit...

Mmmm. Disfruta! I pren-te un margarita a la nostra saluT!

Judit Ortiz ha dit...

Oooh! a aquestes hores ja deus haver marxat! he fet tard per acomiadar-me amb una festa de blocaires... bé, sempre te'n podem fer una de benvinguda, una festa sorpresa... mmmmh... hi pensaré.

petons guapa! i disfruta de mèxic i sobre tot del qui vas a mossegar (xp hi vas per això, no? jejeje)

Anònim ha dit...

no fa ni un dia...i ja "mi manchi"...t'stimo reineta

tuo spazzolino blu

MaRiNa ha dit...

ohhhh mexic!!! passatho molt be!!!

rhanya2 ha dit...

Bon voyage, ma belle! Després ensenyes les fotos, ok?
Segur que ens faran agafar ganes d'anar-hi!! Tres setmanes... fas perfecte de marxar!

oriol ha dit...

una abraçada forta, que gaudeixi molt del viatge i de l'experiència.faci moltes fotos del que ningú fotografiaria si us plau. Segur que entén el que vull dir...

petons!

Unknown ha dit...

Ostres, veig que faig un pèl tard a comentar! I només he estat 2dies "ausente"!
Bueno, que no és el cas. El cas és que estas a punt de fer un viatge increïble. Pensa en difrutar-lo al màxim i en fer totes les fotos possibles perquè te'n recordaràs tota la vida i seria una llàstima que et quedéssin coses pendents de fer.
Passa-t'ho molt bé guapa!

Déjà vie ha dit...

xexu, m'agrada q se't erisin els cabells del clatell. Cronica, dit i fet. :P

striper, gracies maco. :)

rinxolets, doncs ja tens una coneguda mes per alla!!

kena, oooooh jo tb us trobare a faltar. Promes fotos xile-mexic!!

tocat del cargol, no t'amoinis q jo a aksts cactus els hi tallo les punxes. ;)

anonymous writter, gracieeeeeeeeeeees t'explico a la tornada.

la segona part en un altre moment cibernetic. ;)

Déjà vie ha dit...

su, aixo segur, gracies pels anims!!

mossen, exastamente!

jordi, ni ho dubtis!!

bambu, graciessssssssssssss.

veí, el vols compartir amb mi?

vier, nah! solo si me provocan...

clint, per tu sempre, rei. ;)

meta, promes!

denke, no fotis!!! no m'extranya q sigui l'amor d la tva vida. explicam'ho tot!!

jo mateixa , m'estic enduent tantes coses per mi... sempre torno jo!