dissabte, de gener 05, 2008

melodia a quatre mans

nadal-07-213

27 comentaris:

Uribetty ha dit...

Molt xula la foto!!
Espero que et mortin moltes coses els reis :P
Una abraçada!

Sergi ha dit...

A quatre mans, i sospito que amb somriure als llavis. M'equivoco? Encara que si algunes d'aquestes són teves, qui tirava la foto?

oriol ha dit...

perquè em fa la sensació que els teus dos últims posts guarden tanta relació....ara siq ue veig que eres fent l'amor!

zel ha dit...

Que maco, quina pau i quina comunicació tan complerta, no hi ha res al món semblant a compartir tant... Sigues feliç!

BACCD ha dit...

Ui, que això es pot entendre de moltes maneres... i totes molt bones!

Una foto preciosa!

Robertinhos ha dit...

molt bona la foto.

suposo que toqueu quan les mans no estan ocupades en altres coses, no? ;P

a més de la foto, molt maco el sentiment tancat en la frase.

una abraçada per a tu i desitjar que tota la sort que al misteriós músic ja no li fa falta me la doni a mi

Jordi Casanovas ha dit...

ai ai ai! que d'aquí a acabar ballant sota els ponts del Sena, en plan Fred Astaire només hi ha un pas ;)
Bona nit de reis

Striper ha dit...

Musica a 4 mans lo que has estan fent tu aquets dies.

mossèn ha dit...

nomes en vec 3 !!! ... on esta la que falta ??? ... o millor encara ... què fa ??? ... salut

Striper ha dit...

Ai pasat per casa tens una coseta per tu.

Boira ha dit...

Una fotografia preciosa!!

Judit Ortiz ha dit...

ja creia que encara estàveu sota les mantes!! ens podries regalar la melodia al blog? segur que és preciosa!

ptonets de reis!

Anònim ha dit...

Sempre a 4 manetes! muas!!! gràcies per les fotos, per descobrir que toques el piano, per despertar al meu costat-again-, per ficar-te els cabells afro cada nit,per estimar-me tant...per estimar-los tant, per tu i per mi...pels dos...

t'estimo

spazzolino blu!

ddriver ha dit...

j em comptes d tocar el piano em fumo un cigarrette entre mitg ;)

Joana ha dit...

Amb aquestes mans es pot fer una obra d'art, Déjà...
Bon any wapíssima!

Déjà vie ha dit...

uribetty, m'han mortat m'han mortat. :P

xexu, tens raó, el somriure als llavis, el tenia. ;)

oriol, associació d'idees? potser intencionada? :P

zel, oooooh gracies! pro és cert dona pau la foto.

dusch, kines?

robertinhos, la sort mai sobra, acasa sempre serà benvinguda la resta, imagina...

jordi, jajajajajajaja no et sorprengui si es el proper post!

strper, of course, aixo dic. :P

mossèn, ens has descobert!! ( m'he fet un fart d riure amb el teu comentari)

striper, ara hi corro.

boira, gracies maca, les teves d peke son xulissimes.

sigorgik, i no és mes precios imaginar? :P ( es q amb la musica smpres tinc problemes per pujarla)

sapzzolino blu, pq sempre d llegir un comentari teu em quedo sense alé i crec q qualsevol resposta serà insuficient?
t'estimo

ddriver, jajajajaja ningú ha dit en quines circunstancies es va tocar el piano.

joana, oi tant! t'ho ben asseguro maca. Bon any reina.

Jo Mateixa ha dit...

Veig que has fet un kit kat entre fer l'amor i fer l'amor, això està be, que un no es pot passar el dia fent l'amor...o si??? :-P

Petonets dolcets!!!!

LoveSick ha dit...

Vaja, veig que continues fent manetes.
Molt delicada la foto, m'agrada molt el piano

Terra ha dit...

Segur que a quatre mans la melodia sona millor! ;)

Clint ha dit...

Què és això una mena d'orgia?????? jajaja va no, que és molt macu!

Laie ha dit...

M'encanta la foto!

Xupasangre ha dit...

Sonava be?

Unknown ha dit...

La foto és genial. Ara a veure si ens poses una gravació de com sonava ;)

Déjà vie ha dit...

jo mateixa, vale vale exagerats!!

lovesick, gracies. Veig q les manetes donen joc, eh!

terra, segur!

clint, dolentissim!

laie, gracies maca. :)

xupasangre, i tant...

trillina, aixó ho deixo a la imaginació.

Metamorfosi ha dit...

Una foto preciosa... i em sembla que carregada d'intenció!

Petons!

Judit Ortiz ha dit...

i ara? a sota les mantes altre cop? jajaja!

Déjà vie ha dit...

meta, jejejje namika, na mika...

sigorgik, per saber el q ve ara mira el post d sobre! :P