dimarts, de gener 08, 2008

meme dels sentits

L'espabila't de l'Striptease m'ha passat un meme d'alló més llaminer. parla del sentits. Obriu pas als 5 sentits: gust, tacte, olfacte, oïda i vista. Passeu, passeu...

trigo%20argentino

1. Qué t'agrada contemplar?
La natura: un camp ple de roselles, una cascada d'aigua cristalina, un somriure, un camp de blat, les fulles de tardor estesses com una catifa, els nuvols, els meus ulls dins els teus.


manos

2. Qué no pots deixar de tocar?
la manteta del sofà, la galta de la meva princesa, el coxí tou de sobre el llit, la teva pell quan ets aprop, el cap del meu gatet quan és a la meva falda.



141_7621_popcorn

3. Quina olor et torna boja?
la de pressecs, la de crispetes,la teva, la d'algun plat gratinant-se, la d'un pastis dins del forn, la teva sortint de la dutxa, la de pà calent.



susurrar


4. Quina cosa t'agrada que et diguin?
m'agrada que me la diguin dolçament a la orella, o amb un somriure als llavis, amb una mirada picarona. Pots dirme-la en veu alta, cantant o cridar-la als quatre vents.
La cosa l'has de buscar tu, si t'ho digués no tindria cap gracia. ;)




5. Qué t'agrada mossegar?
maduixots ben grossos, cireretes, el teu coll, la xocolata, una poma verda, una torrada amb tomaquet i pernil, els teus llavis, formatges, menjar de diferents paisos, a tu.
724


PD: ai si que l'he passar ( cosa que mai faig)
JO MATEIXA
a GOSSADES (qui vulgui terra o boira o les dues)
ROBERTINHOS
i TRILLINA

27 comentaris:

Uribetty ha dit...

La cosa l'haig de buscar...menjar maduixots ben grossos? :P
Un petó ben dolç

carmncitta ha dit...

mmmmmm quin post més deliciós :D

Jo Mateixa ha dit...

No deies fa quatre dies que m'estimaves??? això no es fa eh bandarra!!!!

Jajajajajaja, ok, ok, me l'apunto, el faré així que pugui.

Petonets dolcets per la més dolça!!!!!

:-)

Terra ha dit...

T'ha quedat molt bé!
Me'l va passar el mossèn i encara està pendent...

Anònim ha dit...

Que guai! m'ha agradat molt reina!! suposo que hi ha pezzetinos on jo t'he ajudat inconscientment...res mes, que demà me'n vaig molt lluny...pero recorda que no me'n vaig del teu costat...

T'estimo reina

Spazzolino Blu

Unknown ha dit...

uau, es un bon meme! Me l'apunto. Un dia d'aquests el faré ;)

Striper ha dit...

Molt bé deures fets jo ara em vaig a mosegar la torrada.

mossèn ha dit...

bo ... salut

Sergi ha dit...

Una cosa em queda molt clara, vius la teva passió i el teu amor amb els cinc sentits. No hauria de llegir aquestes coses a primera hora del matí, que em poso tonto...

efe ha dit...

Qui ha dit que només n'hi ha 5 de sentits?

BACCD ha dit...

M'agrada com intercales els "tus" i els "teus" i "teves". Deliciós!!

Antoni Esteve ha dit...

De tot i bo, es clar que si!
Una abraçada!

Robertinhos ha dit...

cara'm déjà, un post molt sensitiu i el blauet surt a tot arreu! apa blauet, que te'n vas amb la cartera ben plena d'amor!

M'encanta la foto dels maduixots! mmm...com m'agradaria ara un plat de maduixots amb nata!

kena ha dit...

mmm no són gerds, lo de la foto? nu semblen maduixots!!

colta, déjà,.. jo volia fer aquest memeeeee! i no me l'has passat!!! grr :P

Boira ha dit...

Ooooh! Com m'ha agradat aquest meme, el faré al raconet!

Petonets!

Joana ha dit...

Quina olooooooooor! ;)

kena ha dit...

nena, quin pollastre s'està muntant XD
em sembla que hauries d'intervenir en el meu post d'avui!

Anònim ha dit...

Mira si m'agrada aquest mem, que tot el meu bloc s'anomena dèries i gira al voltant dels sentits.

Déjà vie ha dit...

uribetty, busca, busca...
q no t'agraden els maduixots?

carmncitta, nyami nyami.

jo mateixa, et vigilare d'aprop. jijiji. :P

terra, doncs es ben xulo fer-lo!

spazzolino, demà ja és avui i al meu costat ja té fet un lloc per sempre. ;)

trillina, okidoki.

striper, mmmmmmmmmm.

mossèn, me'n alegro!

xexu, ooooh tens tota la raó, pro posarse tonto no té cap hora concreta dl dia, oi? :P

efe, la resta te'ls deixo a tu!

dusch, es q és ben bé per olorar, menjar, tocar, sentir i mirar.

antoni, abraçadeta.

robetinhos, q son maduixes del bosc!!! amb nata mmmm q bo!

kena, no son pas gerds! son maduixetes, els maduixots no son pas aixi, no! ah i els memes stan per fer-los! jo no et volia posar deures pro és per tothom.

boira, un meme pendent al raconet. ;)

joana, t'arriva la flaire?

kena, ai quina has liat ja?!

cmg, ui haure d ferli un cop d'ull doncs!

Jo Mateixa ha dit...

Apalis, ja està fet el meme :-)

Petonets dolça!!!!

Anònim ha dit...

Tu tant sensible com sempre, com m'agrada tornar-te a llegir bonica!!!!!

Un peto ben gran!!!!!!!

Manel Muñoz ha dit...

...

m'has fet agafar gana

...

Uribetty ha dit...

Sí són dolços m'encanten ;)
Una forta abraçada!

Waipu Carolina ha dit...

Bellas tus respuestas y con ese colorido!!
Y ya robertinhos me pasó el meme...

Jaaaaa

un besote

Vier ha dit...

Això de contestar amb imatges està realment bé.

Déjà vie ha dit...

mandarina, ooooooh bentornada!! vaig a veure per on caus maca!

frik, si? d maduixes?

uribetty, com va l'estudi?

carolina, pos tendré q xafardear tus respuestas. :P

vier, ajjaajjaja gracies, noi!

Déjà vie ha dit...

ai jo mateixa q t'he saltat, q ara vinc cap a ca teu, hi ets, oi? :P