diumenge, de juny 13, 2010

Comentari-resposta post anterior

mare meva que tinc un blog!!!

he estat tant ocupada q ni me'n he enrecordat! (be...algun moment si).
Kina ilu veure mes comentaris, pobrets meus us starieu florint si m'estiguessiu esperant. Es q sabeu? dimecres acabo (esperem) el meu ultim examen de la carrera!!! iujuju!!
I sclaru estic en un cumul de coses bones, bones i bones pro que no em deixen respirar. A més no tinc internet a casa. Va, q us faig 5 centims dls meus canvis vitals (els vull compartir amb vosaltres).

- Acabo la carrera (menys les practiques), seré psicologa!!
- Començo una col·laboració amb la UB en un hospital.
- M'INDEPENDITZO!!! Tinc unes ganes boges d posarme a pintar parets, tu! i colar-ho tot al meu gust i comprar cosetes, i posar plantetes i fer coctels a la meva terrasseta.

A partir de setembre:
- Fare les practiques, per fi veure pacients/cliente, gente, humans i no llibres!!!
- Fare un postgrau.

:) soc molt feliç ara mateix, aprofitaré el moment pq mai se sap q hay a la vuelta de la esquina. Espero tornar aviat i seguir els vostres blogs.

Petonassos, us estima. Déjà vie

21 comentaris:

Clara ha dit...

Ei! Moltíssimes felicitats per la carrera!!! Una futura psicòloga.. uiui! jaja! I això d'independitzar-se.. a partir del setembre, a veure si jo tinc sort i també puc fer-ho! Ojalà!


Un petonàs!

XeXu ha dit...

És bo de saber que la teva absència només respon a coses bones, així que em quedo més tranquil. Aprofita bé el temps, però sobretot posa't internet a casa ara que serà teva. On s'és vist viure sense?? Passa per aquí algun dia a dir-nos alguna coseta, dona.

Abogada en Bcn ha dit...

Enhorabona!!!!!!!!!!

Ada ha dit...

Felicitats per tots aquests canvis!! Que els disfrutes!!

rits ha dit...

moltes felicitats pels canvis i endavant!!!! sonen molt bé!!!

Anònim ha dit...

APA ENDAVANT¡¡¡¡¡PERO TREPITJANT DE PEUS ATERRA,COMPTE AMB LA TARJETA DE CREDIT....ES BROMA.
JUGANT AMB BCN.

Striper ha dit...

Et trobem a faltar i jo també t'esperem. Peto.

Troballes de l'home ocell ha dit...

Ups !! Genials noticies. Magnífica manera de superar aquella neurosis transitòria anomenada emancipació que et va provocar l'estada a italia. :) M'apunto a un dels còctels, si pot ser amb una pomada. Jo portaré el Xoriguer !!

Clint ha dit...

Em demano hora! Vull teràpia de còctel a la terrasseta!

Núr ha dit...

Nina, quina il·lusió llegir-te després de tant de temps i de manera tan i tan positiva! Enhorabona per la ben-aviat-completa-llicenciatura! Una altra psicòloga per aquest món ple de bojos i tarats que tenim! :S Quina casualitat, perquè és el que va estudiar la meva germana, la que et vaig comentar que havia estat a Firenze! ooooooh!!!! :D
Gaudeix moltíssim de les pràctiques, perquè són una manera genial de veure la realitat de la teva feina! I endavant amb el postgrau!

Nosaltres ja saps que continuem per aquí, i que també t'enyorem moltíssim!
Pitonets, bunika!

El veí de dalt ha dit...

El Clint i jo podem compartir teràpia i serà més econòmic?
Felicitats!

Déjà vie ha dit...

deu meu 11 comentaris??? pro q esteu bojos!!! dec tenir la memoria retrograda bastant tocada pq..dic WAPOS!!! se'm en va la olla...

Clara, gracies wapa!! si tu!! una psicologa mes pro no una qualsevol. jeje i tu s car q tindras sort t'envio energies positives dsd la biblio!!

Xexu, ai xexu, estimat, ni internet desde fa 3 mesos, ni tele, ni telefon. K? como se te queda el cuerpo? Recomanadissim!! ara aixo si, ferse novio tb va b. :P
m pasaré mes sovint si q no recordava lo encantadorissim q sou. XDDDD em ric sola.

Abogada, gracies wapa! i tu? com va tot?

Ada, gracies sisi a gaudir q mai se sap com bufara e vent dema!!

rits, endavant, sempre endavant!! ;)

Jugant amb bcn, smpre em pica la curiositat amb tu, culluneru!!
si q tens raó q no estic gaire d peus a terra, pro saps q? m'es igual!!! :P i si la tarjeta ai pobreta com patira, pro...s el q hi ha ara. ( d nmomwent pero ja he recollit una estanteria d por ahí, eh pq vegis!)

Striper, wapo!! si me'n acabo d adonar q jo tb us trobo a faltar, culleres! q no Puji. ;)
mmmm ben aviat stare x aki.

Troballes, ai si tu! kin cacao mental q tenia, eh. jejeje suposo q ja era el tocava ja. Miralo q ess llest el nen. Va pro has d dir contrasenya eh pq t'obri. ;)

Clint, jajajajaja vols saber els meus honoraris? va...per tu primera sessió d franc.

Núr, si maca!!! tu com va tooooooo!, osres a veure si corre un clon meu pel mon i jo sns enterarme!! Ja et dmanare consells per la caseta q tu d manualitats en saps moooolt! petonassos!!

Veí, mira q jo pensava q aixi tindria racció doble pro no, ells ho vol tot juntet, doncs va pro dmanali permis al Clint abans, eh. :P

instints ha dit...

Doncs a tope que és la recta final!! i les pràctiques suposo que en deus tenir moltes ganes. Jo m'estic plantejant de buscar un psicòleg/a, potser et faig visites, jeje. Un petonàs i molta molta sort!!! La vida és plena d'il·lusions!!

xavi ha dit...

Dona gust veure que tot va be!

Felicitats!

Cris (V/N) ha dit...

Moltíssimes Felicitats nina, espero que tot se t'acompleixi!! Compartim branca de salut mental, que et sigui lleu i paciència, muasssssssss, molts petons :)

Candela ha dit...

M'APUNTO A LA TERAPIA EN GRUP!!!! (pot ser mooooooooooooltt divertida)

Toy folloso ha dit...

Per celebrar el final de carrera, et passo la crónica d´una visita a la psicòloga, d´aquest blogger argentí.


Ah!, i un acudit:
Va un que té neures al psicòleg, i aquest li pregunta quant està disposat a invertir en el guariment.
- Uns 500 €.
- Bé; quatre sessions de 125 €., que l´hi sembla?.
- Em pregunto si quedaré bé...
- N´hi ho dubti!.
(Quedarà ben escurat,je, je..).
Apa!

zel ha dit...

Absènies ben justificades...serà bo tenir una psicòloga prop...jejeje

Anònim ha dit...

Uooou quanta novetat!! i quant de temps sense passar.

ciaoo!
nando

instints ha dit...

per cert, restringiré les entrades al bloc, m'agradaria que poguessis tenir-hi accés (si vols), i per això necessito alguna adreça de correu, no sé si me la vols facilitar.
(es que no sé com més fer-ho, perquè no em deixa agregar adreça url). Gràcies!!

Déjà vie ha dit...

instints, temps per a tu i les teves coses. Un psicoleg sempre et pot donar una nova visió i ajudar. Visites? les q vulguis preciosa! ;)

Xavi, petonassos!!!tu? tot b?

Cris, jajajaja d moment lleu, lleu...nirem veient com ns desenvolupem. :P

Candela, vigila que tambe soc risoterapeuta.

Toy folloso, tu...a q t dediques, dius?

zel, aqui estic de manera intermitent pero hi soc.

nando, waw!

instints, ecoutelamer@gmail.com, un honor poder entrar.