dissabte, de novembre 04, 2006

divendres

mmmmmmmmmmmm Bon dia mmmmmmmmmmmmm
acabo d dinar-esmorzar, ahir m'ho vaig passar b.

La classe d relats wai, no tant pel texte q vam treballar, pq ja l'haviem fet, sino per la gent i les ganes d coneixer i d fer grup. Molt wai. Aquest any sí q m'ha tocat un bon grupet!!
Amb la Xe llegim un relat q ens haviem proposat fer nomes amb tres lletre: C, P, B. Totes les paraules del relat han d començar per aquestes lletres u seguir l'ordre indicat. Acaba sent un texte un tant boig, però divertit:P.
Em poso per segona vegada les lentilles d color lila, sense tanta incidencia com l'ultim cop.
Anem a sopar a un mexicà i tots els plats q tasto son extramadament picants, acabo amb una boca "saca-fuego" i amb una gana q t'hi flipes. Pel camí al centre m'agafo una porció d pizza i ja podem anar de feeeeeeesta!!
Arribem al bar regala-entrades, weno...si consumeixes, clar. Es un lloc per explicar: el bar està practicament buit quan arribem, es un bar força decrepit, amb la pintura de les parets caient-se a troços i un parell de gats que es passejen amunt i avall del local.
La decoració es ben extranya, han posat teranyines fales i algun fantasma penjat però com a ornaments habitual trobem: dibuixades a la paret en racons extraterrestres, nines en boles, un cuadre d 2 senyors en metro, tubets amb llums verdes y taronges, coixins pq s'acomodin els gats, un troç d pared plena d matricules d diferents paisos (akesta es la part q mes m'agrada) i evidentment els reis d la casa. Els gats fent una desfilada per la barra q s serveix. Aixó no passa la inspecció d sanitad ni d conya!!! ( i q consti q jo tinc un gat i son molt nets pero...)

Quan marxem del bar, esta superple i entrem a la disco q ens fan deixar l'ampolla d'aigua a fora. Ballem una bona estona i marxem cap a casa amb el canvi d temps d'hivern. A la tornada a casa compartim taxi i a la part q estic jo sola amb el taxista, para un cotxe al costa i li pregunten per una plaça aprop d'on visc. Com q el noi em mira li senyalo amb la mà q ha d tirar recte, mentre el taxista li diu q ens segueixi. A cada semafor el cotxe es va posant al nostra costat i em va saludant. Jo somric. Quan ja arribem a la plaça en qüestió, el cotxe groc es torna a posar al carril veí despres d donarli les gracies al taxista. Em conviden a pujar al seu cotxe. Respoc q no, amb el cap i insisteix indicant amb el el dit index: tu, senyalant, vols venir amb nosaltres? senyalant el seu cotxe.
Oh q he fet!! refutar la oferta d passar la nit amb 4 nois joves i ben plantats!! jajajaja Bona conversa sense paraules, ben divertit. Si mes no, vaig anar a dormir amb bon sabor d boca.

Chasky ha dit...

A mi los bares cutres me chiflan también, eso sí, siempre y cuando los vasos estén medianamente limpios, el resto es lo de menos.

Alguien cualquiera ha dit...

Merci beaucoup pour ton email, je t'ai répondu! jajajaja! A la pregunta que m'has fet, he volgut dir-te que sí! Serà millor que fem unes xerradetes abans :D

Déjà vie ha dit...

chasky, Q sorpresa! vaya nivelón de catalán!! weno los vasos no staban mal aunq una fanta q habia por alli tenia un poso extraño...

rinxolets, toi aussi super ton français!!

carmncitta ha dit...

Oye, pues yo ayer me estuve tomando una cerveza en un bar así con telarañas...en bcn...umm bueno habrá más de uno, jajajajaj.

Molts petons wapa! no em deixava comentar, blogger em sembla que està una miqueta malament!

Déjà vie ha dit...

carmncitta, ostia a ver si nos cruzamos y no nos enteramos.
ptonets maca, si q va na mica xungo el blogger. ai, ai, ai, li haurem d picar la cresta :P

Alguien cualquiera ha dit...

no post today? I'll wait, I'll wait...

rinxolets, not today.

Chasky ha dit...

No te creas que tengo mucho nivel, el justo para entender algo, ahora estamos con un proyecto en catalán y a ver si cojo algo de vocabulario.

Déjà vie ha dit...

chasky, molt be molt be, aiai m'agrada. Fora conyes, te molt d merit. Endavant i enhorabona!